اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانیون کربلا در لباس رزم



اخبار بین الملل - روحانیون کربلا در لباس رزم

در پی صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت‌العظمی سیستانی مرجع تقلید شیعیان علیه گروه تروریستی داعش، جمعی از روحانیون کربلا لباس رزم بر تن کردند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,روحانیون کربلا در لباس رزم

 اخبار بین الملل - شفقنا

 


ویدیو مرتبط :
دو تا سرباز لباس رزم پوشیدن برای دایی تا بشن کرب و بلایی از حسین یعقوبیان هیات کربلا دهه سوم شب چهارم محرم 89

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلام نظامی رویانیان بی لباس رزم / 62 میلیارد هزینه کردم ؛ 57 میلیارد درآمد داشتم



اخبار,اخبار ورزشی,رویانیان

 

اخبار ورزشی - سلام نظامی رویانیان بی لباس رزم / 62 میلیارد هزینه کردم ؛ 57 میلیارد درآمد داشتم

 محمد رویانیان می گوید از او تنها 5 میلیارد تومان بدهی به جا مانده است درحالی که فقط 7 میلیارد از دولت گرفته و تیم 6 میلیارد هم بدهی قبلی داشته است.

 به گزارش  خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان در گفت و گویی ویژه با دوربین برنامه 90 از رفتنش گفت . از این گفت که دیگر به فوتبال بر نمی گردد. از این گفت که 2 سال در فوتبال رنج کشیده است از اینکه گودرزی از روز ورودش به ورزش بر اساس تئوری چیده شده در پایین دست ها نسبت به او موضع داشته و حتی حاضر نشده مدیر پیشین سرخ ها را از نزدیک ببیند.

 

او در بخشی دیگر از این گفت و گو از هزینه ها و درآمدهای تیمش در این سه سال بودن در پرسپولیس گفت:« من در این سه سال در مجموع 62 میلیارد هزینه کرده ام. یعنی در 3 فصل ، کلا به طور میانگین 20 میلیارد و هفت صد میلیون هزینه داشتیم.

 

  همین امسال همه تیم ها هزینه های شان نزدیک 25 میلیارد تومان بوده است. » او سپس از درآمدهایش در این سال ها گفت:« 17 میلیارد اسپانسر گرفتیم. 11 میلیارد از شرکت های خدماتی و موسساتی که ایجاد کردیم ، درآمدزایی کردیم. 2.5 میلیارد از اجاره درفشی فر در آوردیم. 7 میلیارد از دولت گرفتیم. از ترانسفرها و باقی پول دنیزلی ، 5 میلیارد تومان گرفتیم و 5 میلیارد هم خیرین به تیم کمک کردند. تازه سهم پول های مان از لیگ را هم صرف پرداخت 6 میلیارد تومان بدهی قبلی تیم کردیم. الان فقط 5 میلیارد بدهی دارم.»

او در پایان حرف هایش سلامی نظامی گذاشت و گفت خداحافظ. درحالی این کار را کرد که لباس فرم نظامی به تن نداشت. او که دوباره به یگان خدمتی اش در ستاد کل نیروهای مسلح برگشته است !
اخبار ورزشی - خبرآنلاین