اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روایت «لس‌آنجلس تایمز» از اجتماع دیروز تهران


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی میدانی به اجتماع جمع کثیری از مردم تهران در مراسم «لبیک» و در حمایت از مردم عراق و علیه نیروهای داعش پرداخت.

خبرگزاری فارس: یک روزنامه آمریکایی در گزارشی میدانی به اجتماع جمع کثیری از مردم تهران در مراسم «لبیک» و در حمایت از مردم عراق و علیه نیروهای داعش پرداخت.

روزنامه «لس‌آنجلس تایمز» در گزارش خود می‌نویسد: روز گذشته حاضرین در مراسم «لبیک» میدان «امام حسین» واقع در تهران با ایستادن زیر آفتاب داغ اشتیاق خود برای مواجهه با نیروهای داعش و نیز آمریکا به عنوان متحد کلیدی آن‌ها نشان دادند.

بر اساس این گزارش، یک جوان 21 ساله به‌نام «محمد مهدی صدقی» در این گردهمایی گفت: «ما آماده نبرد در عراق هستیم. ما این‌جا گرد هم آمده‌ایم تا قدرت خود را به رسانه‌ها نشان دهیم.»

به نوشته این روزنامه، روز گذشته مدافعان حرم مطهر در گردهم‌آیی خود آمادگی و عزمشان را جهت نبرد در عراق و علیه داعش البته درصورت لزوم نشان دادند.

لس‌آنجلس تایمز در ادامه گزارش میدانی خود می‌نویسد: این برنامه به‌خوبی سازمان دهی شده بود و در آن اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

از نقاط جالب توجه از دید این روزنامه آمریکایی، حضور زنان و مردان کفن‌پوش در میدان امام حسین بود که می‌گفتند: «آماده دفاع از حرمین مقدس هستیم».

«مهناز امیری»، 46 ساله، نیز در این باره گفت:« اگر فرمانده کل قوای ایران تصمیم به اعلام جهاد علیه داعش بگیرد،ما مطیع فرمان ایشان هستیم.»


ویدیو مرتبط :
افشاگری لس آنجلس تایمز و محکومیت توحش سربازان آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایت «لس‌ آنجلس تایمز» از صبوری روحانی


روزنامه لس‌آنجلس تایمز در گزارشی با اشاره به سخنان روز دوشنبه رییس‌جمهور ایران نوشت: حسن روحانی درحالی نسبت به حصول یک توافق هسته‌یی ابراز تمایل می‌کند که تندروها در این‌باره زیاد خوش‌بین نیستند. از این‌رو مخالفت‌های آن‌ها سبب شده تا روحانی نسبت به گذشته صبوری کم‌تری داشته باشد.

روزنامه لس‌آنجلس تایمز در گزارشی با اشاره به سخنان روز دوشنبه رییس‌جمهور ایران نوشت: حسن روحانی درحالی نسبت به حصول یک توافق هسته‌یی ابراز تمایل می‌کند که تندروها در این‌باره زیاد خوش‌بین نیستند. از این‌رو مخالفت‌های آن‌ها سبب شده تا روحانی نسبت به گذشته صبوری کم‌تری داشته باشد.

دکتر حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران در نشست سالانه سفیران ایران منتقدان مذاکرات هسته‌یی را افرادی بزدل خواند که هرگاه صحبت از مذاکرات به میان می‌آید لرزه بر اندام‌شان می‌افتد.

به نوشته لس‌آنجلس تایمز، حسن روحانی فردی است که به عنوان یک فرد میانه‌رو شناخته می‌شود اما اظهارات اخیر وی خطاب به منتقدان مذاکرات واکنش شدیدی را در ایران درپی داشته است.

با حمایت روحانی، ایران و گروه موسوم به 1+5 شامل آمریکا،‌ روسیه، چین، انگلیس،‌ فرانسه و آلمان تلاش کرده‌اند تا راه حلی برای پایان دادن به اختلافات بر سر برنامه هسته‌یی ایران بیابند. توافقی که درنتیجه این تلاش‌ها به دست می‌آید برنامه‌ هسته‌یی ایران را در برابر لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور محدود خواهد کرد.

این کشورها قرار بود در 20 ژوییه به توافق نهایی برسند. اما پس از آن که نتوانستند به راه‌حلی جامع دست پیدا کنند مذاکرات‌شان را تا چهارماه دیگر یعنی 24 نوامبر سال جاری تمدید کردند.

لس‌آنجلس تایمز در ادامه نوشت: حسن روحانی در مورد دستیابی به یک توافق ابراز تمایل کرده است اما تندروها در ایران درباره حصول توافقی که برنامه هسته‌یی ایران را محدود می‌کند خوش‌بین نیستند و مخالفت‌های آن‌ها سبب شده تا روحانی صبر خود را از دست بدهد.