اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهبری به کدام غرفه های نمایشگاه رفتند؟


رهبر معظم انقلاب در جریان بازدید صبح امروز خود از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از غرفه های ناشرین مختلف نظیر شهید ابراهیم هادی، سریر و صدرا بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم: آیت الله خامنه ای در این دیدار علاوه بر بازدید از غرفه هایی نظیر سوره مهر، نی، نشر شهید ابراهیم هادی، ثالث، مرکز، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سریر و صدرا بازدید کردند.

ایشان در بازدید از غرفه نشر شهید ابراهیم هادی، از میزان استقبال جوانان از کتب این انتشارات جویا شدند که مسئولین غرفه در پاسخ از استقبال خوب جوانان از کتب مربوط به شهدای مدافع حرم و شهدای جهاد علمی خبر دادند.

سوال بعدی رهبر معظم انقلاب از نحوه فعالیت این نشر و محل تامین بودجه بود که مسئولین نشر ابراهیم هادی، گفتند: این انتشارات از محل فروش کتب و به صورت شخصی اداره می شود.

آیت الله خامنه ای در بازدید از غرفه انتشارات صدرا جلد 13 یادداشت ها و جلد سی ام مجموعه آثار شهید مرتضی مطهری و کتاب جهاد اسلامی، آزادی عقیده را تورق کردند.

در بازدید رهبر فرزانه انقلاب از غرفه نشر بین الملل نیز کتاب "زینب، فریاد فریادمند" نوشته یک نویسنده مسیحی به معظم له اهدا شد که ایشان اظهار داشتند: نامگذاری بسیار خوبی برای کتاب انجام شده است و من تشکر می کنم.

آیت الله خامنه ای در این غرفه مجموعه آثار صحابه پیامبر و عالم ربانی را نیز تورق کردند.

رهبر معظم انقلاب در غرفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز حضور یافتند که "دانش نامه فاطمی" به ایشان معرفی و اهدا شد.

آیت الله خامنه ای ضمن تشکر، در خصوص این کتاب اظهار داشتند: در این مجموعه، بر اساس تعالیم حضرت زهرا(س) و نوع زندگی ایشان یک سبک زندگی را تعریف کرده اید خوب است.


ویدیو مرتبط :
فیلم جالب گفتگوی ​غرفه دار جوان نمایشگاه کتاب با رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد به بستن غرفه‌ها در نمایشگاه آگروفود توسط نیروی انتظامی/اسدالله عسگراولادی: این کارها نادرست است



 

بستن غرفه های نمایشگاه , نمایشگاه آگروفو

 

بازرگانی - عسگراولادی به رفتارهایی چون بستن غرفه‌ها در نمایشگاه آگروفود توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و این رفتارها را برای فضای کسب و کار کشور نادرست و زیان‌آور خواند که به جایگاه کشور ضربه می زند.

اسدالله عسگراولادی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در کمیسیون کسب و کار، کارآفرینی و مقررات اتاق تهران حضور پیدا کرد و سخنان خود را به بررسی وضعیت کسب و کار در کشور اختصاص داد.

او از مسئولان دولت خواست تا بررسی کنند که به چه دلایلی جایگاه ایران در فضای کسب و کار در دنیا رتبه بسیار پایینی به خود اختصاص داده است.

عسگراولادی گفت: «من به آقای غضنفری هم گفتم که چرا رتبه ما در فضای کسب و کار باید این جایگاه نامناسب باشد؟ چرا ثبت یک شرکت در هنگ‌کنگ و کانادا کمتر از یک هفته اما در کشور ما 70 روز طول می کشد؟ من به آقای غضنفری گفته ام که این مساله باید بررسی شود».

عسگراولادی به رفتارهایی چون بستن غرفه‌ها در نمایشگاه آگروفود توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و این رفتارها را برای فضای کسب و کار کشور نادرست و زیان‌آور خواند که به جایگاه کشور ضربه می زند..... / خبرگزاری : خبر آنلاین