اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضایت المپیکی‌ها از اولین جلسه با رضازاده


وزنه‌بردار المپیکی ایران گفت: نتیجه جلسه المپیکی‌ها با حسین رضازاده امیدوارکننده بود.

ایسنا: وزنه‌بردار المپیکی ایران گفت: نتیجه جلسه المپیکی‌ها با حسین رضازاده امیدوارکننده بود.

طی صحبت‌هایی که میان حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه‌برداری و وزنه‌برداران المپیکی انجام گرفت، قرار بر این شد المپیکی‌ها جلسه‌ای را با حسین رضازاده در مورد مشکلات به وجود آمده در وزنه‌برداری و بازگشت دوباره آنها به تیم ملی داشته باشند.

این جلسه بعدازظهر روز دوشنبه با حضور سعید محمدپور، بهداد سلیمی و نواب نصیرشلال برگزار شد که محمدپور درباره نتیجه این جلسه اظهار کرد: در این جلسه در مورد اینکه شرایط به شکلی باشد صحبت کردیم اما قرار شد محتوای جلسه و صحبت‌هایی که مطرح شد محرمانه بماند. با این وجود حرف‌های آقای رضازاده امیدوارکننده بود و خود من امیدوارم که ان‌شاءالله خیلی زود مشکلات برطرف شود.

محمدپور در پاسخ به این پرسش که جلسه دیگری نیز در این مورد خواهید داشت یا خیر؟ تصریح کرد: بله، قرار شد دوباره با هم صحبت کنیم اما زمان تشکیل جلسه بعدی مشخص نیست.


ویدیو مرتبط :
نسبت رضایت خدا و رضایت خلق در کلام مولا-استاد انصاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه رضازاده و المپیکی ها به نتیجه نرسید


رئیس فدراسیون وزنه برداری امروز (شنبه) جلسه ای را با ملی پوشان این رشته برگزار کرد. این جلسه البته در پایان به نتیجه ای نرسید.

خبرآنلاین: رئیس فدراسیون وزنه برداری امروز (شنبه) جلسه ای را با ملی پوشان این رشته برگزار کرد. این جلسه البته در پایان به نتیجه ای نرسید.

 در حالی که اختلاف ها در اردوی تیم ملی وزنه برداری به اوج خودش رسیده، حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری امروز جلسه ای را با المپیکی در محل فدراسیون برگزار کرد تا تعاملی رو در رو با آنها داشته باشد. او که هفته گذشته در پایان مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان اعلام کرد که از اتفاقات پیش آمده در اردو تیم ملی به هیج عنوان راضی نیست و تصمیم دارد به صورت کاملا جدی با ملی پوشان بحث کند، امروز همه آنها را دور هم جمع کرد تا دو طرف به توافق متقابلی برسند. اگرچه پایان این نشست نتیجه خاصی به همراه نداشت و حسین رضازاده به اصرار از ملی پوشان خواست تا هر آنچه کورش باقری می گوید را عملی کنند. نکته ای که چندان به مذاق ملی پوشان شیرین نیامده است.

این در شرایطی است که هفته گذشته کوروش باقری مربی تیم ملی و بهداد سلیمی در برنامه زنده تلویزیونی «وقت اضافه» درگیری لفظی شدیدی را علیه یکدیگر آغاز کردند و حالا باید دید که آیا حسین رضازاده با مدیریت خود به اختلاف های به وجود آمده پایان می دهد و یا این اختلافات وارد فاز جدیدی خواهد شد.