اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضازاده: محروميت مادام‌العمر توطئه بود



 

 

رضازاده

 


با تاكيد بر معرفي دشمنان وزنه‌برداري خبرگزاري فارس:

 

 

سرپرست فدراسيون وزنه‌برداري گفت: انتشار خبر محروميت مادام‌العمر من توطئه شايعه‌سازان بود و اگر به كار خود ادامه دهند آنها را به مردم معرفي مي‌كنم.

 

 

حسين رضازاده در گفت‌وگو باخبرنگار باشگاه خبري فارس "توانا "، در پاسخ به اين سوال كه چگونه پس از اعلام خبري مبني بر محروميت مادالعمر، حكم سرپرستي فدراسيون وزنه‌برداري را دريافت كرد، اظهار داشت: انتشار چنين خبري يك توطئه‌ بود و بهرام افشارزاده آن را تكذيب كرد. اين مسئله بار حقوقي دارد، اما از هيچ فردي شكايت ندارم، چون مردم ايران مرا مي‌شناسند و بهتر مي‌توانند در اين مورد قضاوت كنند.

 

 

سرپرست فدراسيون وزنه‌برداري گفت: با حمايت تمامي مردم و سازمان تربيت بدني با قدرت به كار خود ادامه خواهم داد تا بتوانم وزنه‌برداري ايران را به موفقيت برسانم.

 

 

وي يادآور شد: از اين پس افرادي كه دشمن فدراسيون وزنه‌برداري هستند و با شايعه سازي به دنبال تخريب اين رشته هستند را به مردم معرفي خواهم كرد.

 

 

رضازاده درباره سفرش به مجارستان عنوان كرد: تاماش آيان با ارسال نامه‌اي رسمي مرا به بوداپست مجارستان دعوت كرده است تا درباره مشكلات فدراسيون كشورمان و مسائل مختلف ديگر بحث و گفت‌وگو كنيم، البته زمان سفر معلوم نيست و به زودي مشخص خواهد شد.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
کربلایی مجید جهانگیری - مادام العمر کرب و بلایی ام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت مادام‌العمر برای بن همام



 

محرومیت مادام‌العمر برای بن همام

 

دادگاه حکمیت ورزش درخواست بن همام را نپذیرفت

محرومیت مادام‌العمر برای بن همام

دادگاه حکمیت ورزش (CAS) درخواست محمد بن همام در تاریخ 28 مرداد مبنی بر تجدید نظر در حکم محرومیت مادام‌العمر را نپذیرفت.

به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا، پس از تصمیم کمیته اخلاقی فیفا در تاریخ 8 خرداد مبنی بر محرومیت مشروط بن همام از تمام فعالیت‌های فوتبالی، ژانگ جیلونگ، نایب رئیس ارشد ای‌اف‌سی به صورت موقت ریاست ای‌‌اف‌سی را بر عهده گرفت.

پس از تصمیم کمیته اخلاقی فیفا در تاریخ اول مرداد که محمد بن همام را مادام‌العمر از تمام فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد، جیلونگ از سوی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نماینده ای‌اف‌سی به کمیته اجرایی فیفا معرفی شد. محرومیت مادام‌العمر بن‌همام در تاریخ 24 شهریور از سوی فیفا تأیید شد تا جیلونگ رسماً به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مشغول به کار شود.

بن همام از CAS خواست حکم کمیته اجرایی ای‌اف‌سی لغو و وی به عنوان رئیس و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به کمیته اجرایی فیفا معرفی شود. بن همام همچنین تعلیق حکم دادگاه حکمیت ورزش را خواستار شد.

حکم CAS برای رد درخواست بن همام مبنی بر ابقای مشروط به این معنا است که این درخواست به کمیته استیناف ارجاع داده نخواهد شد.