اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رصد ترافیک شمال تهران با 230 دوربین


به منظور کنترل شبکه ترافیکی مناطق 1،2 و3 حدود 230 دوربین در معابر سطح این مناطق نصب و تصاویر آنها در مرکز کنترل ترافیک محلی شمال تهران رصد می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: به منظور کنترل شبکه ترافیکی مناطق 1،2 و3 حدود 230 دوربین در معابر سطح این مناطق نصب و تصاویر آنها در مرکز کنترل ترافیک محلی شمال تهران رصد می‌شود.

مهندس عبدالمطلب توجهی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: مرکز مانیتورینگ شمال تهران که مناطق 1،2 و 3 را پوشش می دهد دارای 227 دوربین است که منطقه یک با 98 دوربین بیشترین سهم را از دوربین های نظارتی دارد.

توجهی تصریح کرد: مدیریت وقایع در حوادثی نظیر آب گرفتگی، حریق، بارندگی و یخبندان های شدید، راهبندان های گسترده و غیره در محدودۀ تحت کنترل از وظایف این مرکز است که با اطلاع رسانی فوری به مسئولین منطقه و مرکز کنترل ترافیک تهران و پیاده سازی تصمیمات مدیریتی گرفته شده از مرکز کنترل ترافیک تهران و.... و ارائۀ راهکار مناسب در راستای مرتفع شدن مشکلات هماهنگی های لازم را بعمل می آورد.

وی ارتباط با سایت‌های امداد رسانی حوزه فوق و مدیریت حوادث و سوانح در محدوده مناطق با هماهنگی سازمانهای مرتبط و با هدف کاهش مدت زمان شناسایی، عکس العمل و بازگشت به روند عادی ترافیک، ارائه گزارش های جاری از مشکلات و معضلات ترافیکی سطح مناطق تحت پوشش به مرکز کنترل ترافیک تهران و مسئولان منطقه را از وظایف این مرکز اعلام کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه خاطر نشان کرد: دوربین‌ها در بزرگراه‌ها و معابر پر تردد و خیابان اصلی و ورودی پایانه‌ها نصب شده است.


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی- برگزاری فشن شو در شمال تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ترافیک در قطعه 4 آزاد راه تهران - شمال


فرماندار چالوس گفت: تردد در قطعه 4 آزاد راه تهران - شمال آغاز شد و این مسیر زیربار ترافیک رفت.

خبرگزاری فارس: سیدقدیر رضایی اظهار داشت: روز یکشنبه به دلیل بروز شرایط نامناسب جوی توفیق زیارت ریاست جمهوری را در مراسم افتتاحیه قطعه 4 آزادراه نداشتیم.

وی ادامه داد: با دستور رئیس جمهور این مسیر زیر بار ترافیک رفت و فعلاً عوارضی از مردم در این آزادراه دریافت نمی‌شود.

فرماندار چالوس گفت: قطعاً افتتاح رسمی این مسیر با حضور احمدی‌نژاد برگزار می‌شود و ما در انتظار حضور وی در شهرستان چالوس هستیم.

رضایی، تردد در این مسیر را بزرگ‌ترین عیدی دولت به مردم در آستانه سال نو عنوان کرد.

وی گفت: از صبوری، همراهی و همدلی مردم روستاهایی که در حاشیه آزاد راه قرار دارند کمال تشکر را دارم.

رضایی تصریح کرد: قطعه 4 آزادراه به طول 20 کیلومتر از مرزن‌آباد تا چالوس است که از امروز تردد خودروها در آن آغاز شد.