اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رشد غیرطبیعی انگشت یك دختر!+عکس



 

 

رشد غیرطبیعی انگشت یك دختر

 

"فادیا" مادر مرح كه همراه خانواده شان در روستایی در 70 كیلومتری شهر "حسكه" شمال شرقسوریه زندگی می‌كند، در این خصوص گفت: از همان روز اول پس از تولد نزد پزشكان زیادی رفتیم و همه با دیدن دست مرح اظهار تعجب كرده و نتوانستند كاری برای علاج وی انجام دهند.

 

"مرح" دختر سه ساله سوری دچار بیماری نادری شده كه بر اثر آن یكی از انگشتان دست راست وی رشد غیر طبیعی دارد. وزن یك انگشت این دختر سوری زمان 9 ماهگی یك كیلوگرم بوده است.

 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی "سیریانیوز"، "فادیا" مادر مرح كه همراه خانواده شان در روستایی در 70 كیلومتری شهر "حسكه" شمال شرق سوریه زندگی می‌كند، در این خصوص گفت: از همان روز اول پس از تولد نزد پزشكان زیادی رفتیم و همه با دیدن دست مرح اظهار تعجب كرده و نتوانستند كاری برای علاج وی انجام دهند.


وی ادامه داد: پزشكان اعلام كرده‌اند كه امكانی برای جلوگیری از افزایش حجم دست این كودك وجود ندارد و نمی‌توانند كاری رای او انجام دهند.

 

مادر این كودك افزود: زمانی كه مرح 9 ماهه بود، حجم یكی از انگشتان دست راست وی به اندازه سرش شده بود و نظر پزشكان در حلب این بود كه دست راستش را باید قطع كرد.

 

خانم فادیا ادامه داد: ما قطع امید نكردیم و با فروش خانه برای علاج دخترمان به یكی از كشورهای عربی سفر كردیم و پس از عمل جراحی روی دست وی منجر به این شد تا مرح بتواند روی پاهایش راه برود.

 

وی ادامه داد: پس از بازگشت به سوریه، پزشكان اعلام كردند كه مرح باید هر سال و تا سن 17 سالگی یك بار عمل جراحی شود تا شاید بتوان پس از رسیدن به این سن، رشد دست وی را متوقف كرد.

 

به گفته مادر وی، مرح اكنون به بیمارستان كودكان دمشق منتقل شده است تا درمان وی ادامه یابد./تابناک

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ جالب از چهار سال و نیم عکس یك دختر در41 ثانیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس موفقیت پرشكوه یك جوان ایرانی!


موفقیت پرشكوه یك جوان ایرانی!