اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رسوایی اخلاقی جدید در نیروی دریایی...



بر اساس این تحقیقات تاكنون 61 افسر نیروی دریایی كه با این زنان رابطه برقرار كرده اند شناسایی شده اند و تحقیقات در اینزمینه كماكان ادامه دارد.

 

افشای رسوایی اخلاقی جدید در یكی از پایگاه‌های نیروی دریایی تركیه بار دیگر بحث فساد اخلاقی در میان نظامیان لائیك تركیه را در جامعه مسلمان این كشور مطرح كرده است.


به گزارش روزنامه واكیت تركیه، در تحقیقات صورت گرفته پیرامون انجام فحشاء در پایگاه دریایی گول جوك تركیه برخی سربازان وظیفه در این نیرو اعتراف كردند كه زنان فاحشه خارجی را به فرماندهی مركزی این پایگاه برده و تحویل افسران داده اند.


بر اساس این تحقیقات تاكنون 61 افسر نیروی دریایی كه با این زنان رابطه برقرار كرده اند شناسایی شده اند و تحقیقات در این زمینه كماكان ادامه دارد.


شبكه فحشاء مرتبط با این پرونده كشف و اعضای آن به همراه 35 نظامی بازداشت شده اند.


پایگاه دریایی گول جوك یكی از پایگاه های نظامی تركیه بود كه در زلزله 1997 به شدت آسیب دید. برخی از شخصیت های اسلامی در آن دوران تاكید كردند كه زلزله مذكور به دلیل گسترش فساد اخلاقی در این پایگاه نازل شده است.../فارس



ویدیو مرتبط :
1392/09/07:برای دریا دلان نیروی دریایی... (روز نیروی دریایی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سازماندهی و آموزش‌ 60هزار دانش‌آموز بسیجی توسط نیروی دریایی سپاه



 

سازماندهی و آموزش‌ 60هزار دانش‌آموز بسیجی توسط نیروی دریایی سپاه

 

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: 60 هزار نفر از دانش‌آموزان طرح رهروان شهید فهمیده در مرحله سوم این طرح سازماندهی و آموزش‌های مقدماتی را نیز برای مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در اجتماع نیروهای بسیجی طرح رهروان شهید فهمیده در بندرعباس اظهار داشت: از زمان آغاز این طرح در چهار استان ساحلی جنوب شامل خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در مجموع نزدیك به 100هزار دانش‌آموز بالای 13سال به عضویت درآمده‌اند.

فدوی ادامه داد: 60 هزار نفر از این دانش‌آموزان در مرحله سوم این طرح سازماندهی و آموزش‌های مقدماتی را نیز برای مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند.

* آموزش استفاده از شناورهای نیروی دریایی سپاه به دانش‌آموزان

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به این آموزش‌ها تصریح كرد: دانش آموزان ‌در طرح رهروان شهید فهمیده در زمینه استفاده از شناورهای نیروی دریایی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

فدوی در پایان خاطرنشان كرد: در اجرای طرح رهروان شهید فهمیده نیروهای دانش‌آموز پس از سازماندهی، عضوبسیج دانش‌آموزی شده كه با پشت سرگذاشتن آموزش‌های 30 تا 45 روزه وارد طرح نظیر به نظیر می‌شوند كه در این مرحله نیز پس از پشت سرگذاشتن یك دوره یكساله آموزشی مقطع به مقطع با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتباط دائمی خواهند داشت.../فارس