اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ردپای دختر دانشجو در ترور شهید علی محمدی



 

ردپای دختر دانشجو در ترور شهید علی محمدی

 

 

وزیر اطلاعات از شناسایی سرنخهای جدیدی از دخالت و حمایتهای موساد و سی آی ای از برخی افراد فریب خورده در ترور شهید علیمحمدی خبر داد.

 

حجت الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد واقعه ششم بهمن سال ۶۰ آمل گفت : در پیگیری های سربازان گمنام امام زمان(عج) همه ترفندهایی که این عوامل استکباری برای ترور دانشمندان هسته ای ما به کار می بردند شناسایی شدند و به زودی اطلاعات خوبی را دراین باره به مردم خواهیم داد.

به گزارش جهان شنیده می شود یک دختر دانشجو در جریان ترور استاد علی محمدی دست داشته است.

این دختر که از مدت ها پیش ارتباط ویژه ای با سرتیم های اطلاعاتی موساد داشته عامل اصلی ورود مجید جمالی فشی (عامل ترور) به این جریان بوده است. این دختر با طرح دوستی و برقراری ارتباط نامشروع با جمالی فشی زمینه همکاری نامبرده و موساد را فراهم ساخته است.

جمالی فشی پیش از این ضمن اعتراف به همکاری با موساد روش ها وشیوه های آموزشی تیم ترور و نحوه ملاقات ها وبرنامه های خود را اعتراف کرده بود.

گفته می شود دستگیری این تیم ضربه سنگینی به موساد و همکارانشان مثل سازمان سیا وارد کرده است.../جهان نیوز


ویدیو مرتبط :
عامل ترور شهید علی محمدی؛ دانشمند هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اطلاعات: خبرهای خوش از دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود



 

وزیر اطلاعات: خبرهای خوش از دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود

 

حیدر مصلحی در دیدار با یكی از تشكل های دانشجویی دانشگاه خاطرنشان كرد: خبرهای خوش در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، یكی از تشكل های دانشجویی دانشگاه ها اخیراً دیداری با حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات داشتند.

در این دیدار اعضای این تشكل دانشجویی در خصوص فعالیت تشكل های دانشجویی در كشور و مسائل روز كشور با وزیر اطلاعات كشورمان به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار مصلحی در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید مسعود علی محمدی استاد فیزیك دانشگاه تهران اعلام كرده است: "خبرهای خوشی در راه است ".

شهید مسعود علی محمدی استاد فیزیك دانشگاه تهران روز سه شنبه ۲۲ دی ماه ۱۳۸۸ در مقابل منزلش توسط گروهك های ضدانقلاب و تروریستی وابسته به بیگانگان ترور شد.../خبرگزارى فارس