اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ربودن دختر جوان از وسط خیابان/التماس‌هایی که بی‌فایده بود+عکس



ربودن دختر جوان ,تجاوز جنسی

ربودن دختر جوان از وسط خیابان/التماس‌هایی که بی‌فایده بود+عکس

پسر متجاوزی که به دلیل مستی زیاد به جان دختران در کوچه و خیابان افتاده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس: دیوید فرانکلین کروز 23 ساله پس از ربودن دختر 20 ساله که ( نامش به خواسته خودش فاش نشد) مورد تجاوز جنسی وحشیانه خود در منزل مسکونی اش در جورجیا قرار داد و دختر هرچه التماس می‌کرد، بی فایده بود.

وی به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی کنترل خود را از دست داده پس از رها کردن قربانی خود از خانه اش خارج و خیابانهای مجاور دیوانه وار به زنان عابر حمله ور می شد و آنان را مورد ضرب و شتم قرار می داد.

رفتار دیوانه وار وی در پنج خیابان دور تر از منزل مسکونی اش توسط پلیس مشاهده و منجر به دستگیری وی شد.

به گفته پلیس: کروز در حالتی بسیار آشفته ظاهری عجیب که قادر به کنترل رفتار خود به دلیل مست بودن نداشت دستگیر شد.

وی به اتهام تجاوز جنسی و ایجاد تشنج عمومی، رفتار آشوبگرانه دستگیر و به زندان شهرستان رزرو پس از محاکمه به مدت سه سال منتقل گردید./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دزدیدن دختر وسط خیابان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رعب و وحشت در خیابان برای ربودن دختر جوان



 

 

رعب و وحشت در خیابان برای ربودن دختر جوان

 

۲شرور سابقه‌دار كه با تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، دختر جوانی را با موتورسیكلت ربوده بودنددر تعقیب و گریز پلیس و پس از تیراندازی متقابل دستگیر شدند.



شامگاه روز سه‌شنبه رهگذران و رانندگان خودروهای عبوری در خیابان‌ ولی‌عصر(عج) بالاتر از پارك وی در یك لحظه با فریادهای دخترجوانی كه در حاشیه خیابان از سوی ۲ شرور موتورسوار مورد حمله قرار گرفته بود، به یاری وی شتافتند كه در این هنگام ۲ جوان شرور با قمه مردم را تهدید كردند هركس را كه به آنها نزدیك شود به قتل خواهند رساند.



در پی این اقدام تبهكارانه، ۲ جوان شرور بدون توجه به التماس‌های مردم دختر جوان را سوار موتورسیكلت كرده و بسرعت از محل متواری شدند.



● تماس با پلیس


با فرار دو متهم از محل، دخترجوان كه درمیان آنها قرار گرفته بود، مدام از مردم درخواست كمك می‌كرد كه در این هنگام ترك‌نشین موتورسیكلت با دسته قمه ضربه‌ای به سر این دختر وارد و وی را بی‌هوش كرد.

 

در پی این ماجرا شاهدان این آدم‌ربایی، موضوع را به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش كردند.



به دنبال این تماس، یكی از واحدهای گشت انتظامی كه از طریق مركز پیام در جریان شرارت این تبهكاران قرار گرفته بود، با مشاهده ۲ شرور موتورسوار به تعقیب آنها پرداخت.



دقایقی پس از این ماجرا ۲ اوباش فراری كه به سمت پارك وی در حركت بودند، مسیر خود را تغییر داده و وارد بزرگراه مدرس شدند و به فرار خود ادامه دادند.



در پی هشدارهای متعدد ماموران مبنی بر توقف در دوربرگردان صدر، زمانی كه خودروی پلیس به ۲ اوباش فراری نزدیك شد، یكی از آنها با سلاح ماموران را نشانه گرفت.



● شلیك پلیس



با این اقدام شرورهای تبهكار، ماموران نیز با استفاده از قانون به كارگیری سلاح ابتدا چند تیرهوایی شلیك كرده و خواستار توقف موتورسیكلت شدند اما پس از بی‌توجهی ۲ شرور فراری، ماموران پای راننده موتورسیكلت را هدف اصابت گلوله قرار دادند و با متوقف شدن موتور، هر دو شرور را دستگیر كردند.



سرهنگ قاسملویی، معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ در این باره به «جام‌جم» گفت: پس از دستگیری ۲ شرور تبهكار مشخص شد دختر ربوده شده از ناحیه سروگردن بشدت مصدوم شده است.



وی افزود: در این حادثه راننده موتورسیكلت از ناحیه پا هدف قرار گرفت و پس از برخورد موتور به زمین، ترك‌نشین نیز از ناحیه پا مصدوم شد و هر ۳ نفر به بیمارستان انتقال یافتند.



● متهمان سابقه‌دار

معاون عملیات پلیس امنیت تهران اضافه كرد: با مشخص شدن هویت ۲ شرور به نام‌های محسن (۲۳ ساله) و اكبر (۲۹ ساله) بررسی‌ها نشان می‌دهد هر دو متهم از اراذل و اوباش هستند و اكبر از اوباش سطح یك است كه ۳ سال پیش از سوی پلیس دستگیر و روانه زندان شده كه پس از گذراندن دوران محكومیت خود و آزادی از زندان، بار دیگر شرارت‌های خود را از سرگرفته است.



قاسملویی یادآور شد: با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط دستورقضایی لازم صادر و ادامه تحقیق از این ۲ شرور به پلیس امنیت ارجاع شد.



معاون عملیات پلیس امنیت تهران تصریح كرد: پس از وقوع این حادثه سردار علیپور، جانشین فرمانده انتظامی در محل حادثه حضور یافت و به دستور وی، مراقبت از ۲ شرور دستگیر شده در اولویت كاری ماموران قرار گرفت..../ گزارش : جام‌جم آنلاین