اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رباتی از جنس خودرو +عکس



رباتی از جنس خودرو +عکس

عده ای در دنیا هستند که دوست دارند خودروی خود را پس از فرسودگی به شکل جدیدی در اختیار داشته باشند از این رو دست به کارهای عجیبی می زنند.

صاحبان خودروهای فرسوده گاهی دست به کارهای جالبی می زنند و با استفاده از خودروی قدیمی خود کارهای خارق العاده انجام می دهند. برخی نیز خودرو را از حالت یک وسیله حمل و نقل خارج کرده و آن را تبدیل به یک مجسمه عظیم می کنند.

 

با سری انیمیشن و فیلم های "تبدیل شوندگان" آشنا هستید. در این مجموعه خودروها می توانند تبدیل به ربات های عظیم و عجیب شده و امکانات تخریبی متفاوتی دارند. یکی از طرفداران این فیلم ها چندی پیش تصمیم گرفت تا خودرو خود را به یک ربات از این مجموعه تبدیل کند.

 

خودرو , رباتی از جنس خودرو , خودروهای فرسوده

 

"هیتن پاتل" جوانی ساکن انگلیس است که چندی پیش خودروی فورد قدیمی اش را به یک ربات عظیم تبدیل کرد. این جوان که خانواده ای هندی دارد سه ماه برای ساخت این خودرو تلاش کرده و البته اطلاعات زیادی در مورد مکانیکی یاد گرفته است.

 

او برای تبدیل خودرو چرخ های عقب آن را شبیه به پا برای ربات کرده است و با بریدن درب ها و حالت دادن به بدنه کاری کرده تا خودرو طوری به نظر برسد که انگار روی چرخ های عقب خود ایستاده است.

 

به گفته "هیتن" این خودرو از سن 17 سالگی همراه او بوده است و حالا که خودروی بهتری خریده تصمیم گرفت تا استفاده ای بهینه از خودروی سابق بکند. آن ها قصد دارند این ربات خودرویی را برای همیشه در خانه خود نگه داری کنند.

 

خودرو , رباتی از جنس خودرو , خودروهای فرسوده

 

خودرو , رباتی از جنس خودرو , خودروهای فرسوده

 

خودرو , رباتی از جنس خودرو , خودروهای فرسوده

 

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
رباتی که می تواند هم خودرو باشد و هم انسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این عکس ها را ببینید، جنس چینی نخرید


خودتان ببینید و قضاوت کنید آیا باز هم رقبت به خرید جنس چینی می کنید یا نه ؟؟؟؟