اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رایزنی نماینده مشهور برای بردن نمایندگان فعلی مجلس به دیدار احمدی‌نژاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک نماینده مجلس از دیدار قریب‌الوقوع تعدادی از نمایندگان مجلس نهم با احمدی‌نژاد خبر داد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره دیدار نوروزی تعدادی از نمایندگان مجلس نهم با احمدی‌نژاد اظهار کرد: از این دیدار باخبر شده‌ام چراکه دیده‌ام آقای روح‌الله حسینیان در حال رایزنی با نمایندگان بود و برگزاری این دیدار را پیگیری می‌کرد.

وی افزود: آن گونه که متوجه شده‌ام این دیدار ظهر فردا در ساختمان ولنجک برگزار می‌شود.

 

 


ویدیو مرتبط :
دیدار دو تن از نمایندگان مجلس با نماینده اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش نماینده مجلس به سخنان احمدی نژاد درباره مقایسه مجالس فعلی و دوره قاجار:دوره قاجار هم باشد،اجازه نمی‌دهیم رضا قلدر دیگری پدید آید



قاضی‌پور: دوره قاجار هم باشد،اجازه نمی‌دهیم رضا قلدر دیگری پدید آید

قاضی‌پور در واکنش به مقایسه مجلس نهم با مجلس دوره قاجار گفت: حتی اگر دوره قاجار هم باشد اجازه نمی‌دهیم رضا قلدر دیگری پدید آید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش نامه اظهارات اخیر محمود احمدی‌نژاد که مجلس نهم را با مجلس دوران قاجار مقایسه کرده بود، امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی موجب بروز واکنش نمایندگان شد.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه  به سخنان اخیر رییس جمهور در مقایسه مجلس نهم با مجلس دوران قاجار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مملکت صاحب دارد و مقام معظم رهبری سیاست های کلی نظام را تعیین می کنند. دوره قاجار هم باشد ما اجازه نمی دهیم رضا قلدری دیگر پدید آید.

علی لاریجانی روز گذشته در نشست خبری که به مناسبت روز مجلس برگزار شد، در واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد گفته بود که مجلس دوران قاجار و مجلس نهم از این نظر قابل مقایسه هستند که مجلس در همه دوره‌ها در رأس همه امور بوده و هست.

همچنین نماینده ارومیه در تذکری با اشاره به عدم تحویل لایحه بودجه سال 92 از سوی دولت، اظهار داشت: دولت براساس قانون باید لایحه بودجه را تحویل مجلس می داد تا نمایندگان در مدت 10 روز لایحه را مطالعه و وارد بررسی آن شوند. دولت که می گوید قانونمدار شده و قانون را اجرا می کند، پس لایحه بودجه کجاست؟

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به وی گفت: فردا 15 آذر و آخرین مهلت است. شما یک روز جلوتر تذکر داده اید.

قاضی پور در ادامه لاریجانی را خطاب قرار داد و گفت: شما قول می دهید که دولت تا فردا لایحه را تحویل دهد؟ لاریجانی هم در پاسخ گفت: من چه قولی بدهم! من می گویم تا فردا زمان برای ارائه لایحه باقی است./نامه نیوز