اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راهکار احمدی نژاد برای ایجاد 2/5 میلیون شغل: 2/5 میلیون نفر اصناف ، هر کدام یک شاگرد استخدام کنند



راهکار احمدی نژاد برای ایجاد 2/5 میلیون شغل: 2/5 میلیون نفر اصناف ، هر کدام یک شاگرد استخدام کنند

دو و نیم میلیون نفر اصناف در کشور وجود دارند که اگر فقط 500 هزار نفر از آنها فقط نصفی شغل ایجاد کنند و یک کارگر یا شاگرد بیاورند می شود500 هزار شغل و 600 هزار کارگاه صنعتی در کشور وجود دارد که اگر به طور متوسط نیم نفر نیرو به مجموعه خود اضافه کنند می شود 300 هزار نفر اشتغال که مجموعه اینها بیش از یک میلیون شغل می شود که ما بیش از این رقم افرادی که کاملا در کشور بیکارند نداریم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 انتخاب  : احمدی نژاد در حرم اما رضا (ع) گفت: درباره حل معضل بیکاری، همه باید همت کنند و اگر مغازه داری، کارخانه داری و کشاورزی می تواند حتی برای یک نفر اشتغال ایجاد کند باید این کار را انجام دهد.

به گزرارش خبرنگار انتخاب  از مشهد؛ احمدی نژاد گفت: چهار میلیون کشاورز در کشور وجود دارد که اگر300 هزار نفر از این گروه یک شغل ایجاد کنند300 هزار شغل می شود

رئیس جمهور افزود: دو و نیم میلیون نفر اصناف در کشور وجود دارند که اگر فقط 500 هزار نفر از آنها فقط نصفی شغل ایجاد کنند و یک کارگر یا شاگرد بیاورند می شود500 هزار شغل و 600 هزار کارگاه صنعتی در کشور وجود دارد که اگر به طور متوسط نیم نفر نیرو به مجموعه خود اضافه کنند می شود 300 هزار نفر اشتغال که مجموعه اینها بیش از یک میلیون شغل می شود که ما بیش از این رقم افرادی که کاملا در کشور بیکارند نداریم.

آقای احمدی نژاد ادامه داد: افرادی وجود دارند که کار نیمه دارند مناسب نیست و باید تغییر دهند اما آن فردی که هیچ شغل و منبع درآمدی ندارد بیش از این رقم نیست.

رئیس جمهور گفت: همه باید بسیج شویم و دولت مصمم است تحت هر شرایطی برنامه ایجاد اشتغال برای جوانان را با قدرت ادامه دهد و در کشور اجرا کند./انتخاب


ویدیو مرتبط :
چشمه‌ی شوری که برای ده‌ها نفر شغل های مختلف ایجاد می‌کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: همانطور که هسته ای شدیم دو میلیون شغل هم ایجاد می کنیم



 

 

احمدی نژاد

 

رئیس جمهور اسلامی ایران با بیان اینکه برخی افراد می گویند که دولت نمی تواند ۲.۵ میلیون شغل در کشور ایجاد کند در حالیکه ۵ سال پیش هم می گفتند شما نمی توانید هسته ای شوید، تاکید کرد: به فضل الهی و در کنار ملت هسته ای شدیم پس می توانیم دو و نیم شغل را نیز در کشور ایجاد کنیم.


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استان اردبیل، دکتر احمدی نژاد عصر دیروز در جمع مردم مشکین شهر در خصوص ایجاد ۲.۵ شغل در کشور گفت: انشاءالله به فضل الهی ۲.۵ میلیون شغل در کشور ایجاد خواهیم کرد.

 

وی در عین حال تصریح کرد: البته برخی افراد می گویند که دولت نمی تواند ۲.۵ میلیون شغل در کشور ایجاد کند در حالیکه ۵ سال پیش هم عده ای می گفتند شما نمی توانید هسته ای شوید اما به فضل الهی و در کنار ملت هسته ای شدیم پس می توانیم ۲.۵ شغل را نیز در کشور ایجاد کنیم.

 

رئیس جمهور به سیاست های دولت برای ایجاد ۲ و نیم میلیون شغل در کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد: با حمایت های مردم، نخستین جشن ریشه کنی بیکاری در مشگین شهر برگزار شود.

 

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حمایت های مردم از برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان گفت: با این پشتوانه ، کشورهای غربی به مقصود خود در منصرف کردن ایران در برنامه های هسته ای خود نخواهند رسید.

 

احمدی نژاد در جمع مشگین شهری ها با تجلیل از مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله مشگینی گفت: علم ، نور و روشنایی است و انسان بدون علم ، در تاریکی حرکت می کند.

 

وی افزود: هر کس ایران را دوست دارد باید برای ساختن آن گام بردارد و ما زمانی به قله پیشرفت خواهیم رسید که هر ایرانی وقتی برای خودش کار می کند کارش را در جهت ملت و آبادانی ایران قرار دهد.

 

رئیس جمهور گفت: مطمئن هستم که مشگین شهری ها زندگی خود را به گونه ای تنظیم کرده اند که همه کارهای آنان به نفع ایران است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به مصوبات سفرهای قبلی دولت درباره مشگین شهر اشاره کرد و گفت: در جلسه هیئت دولت مصوبات دارای مشکل بررسی و تا پایان دوره دولت دهم این مشکلات برطرف و اجرایی می شود.

 

رئیس جمهور ، تسریع ساخت آزاد راه مشگین شهر اردبیل ، ایجاد دانشگاه فنی و مهندسی و ساخت مجتمع صنایع تبدیلی کشاورزی را از جمله مصوبات قبلی این شهرستان دانست که باید پیگیری شود./خبرگزارى مهر