اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راننده خواب‌آلود با 2 مغازه برخورد ‌کرد


بخشدار رودهن گفت‌: راننده خواب‌آلود کامیون حامل آجر در رودهن با 4خودروی سواری دوباب مغازه و دو کامیون دیگر برخورد کرد.

خبرگزاری فارس: رضا طاهرخانی  درباره حادثه برخورد یک دستگاه کامیون حامل آجرسفال در مسیر اصلی بلوار رودهن با چند مغازه و خودرو اظهار داشت: صبح امروز بار دیگر حادثه تلخ رانندگی در مسیر اصلی بلوار رودهن و در ورودی شهر رودهن از سمت آبعلی اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: یک دستگاه کامیون حامل آجرسفال از سمت بابل به سمت تهران و در ورودی شهر رودهن با توجه به خستگی و خواب‌آلودگی راننده از مسیر خارج و با دو دستگاه کامیون دیگر برخورد کرد که بر اثر این برخورد این دو کامیون نیز از مسیر منحرف و با خودروهای سواری برخورد کردند.

طاهر خانی ادامه داد: بعد از این حادثه، کامیون همچنان به راه خود ادامه داد و با دو باب مغازه برخورد کرد و موجب تخریب بخشی از این مغازه‌ها ‌شد.

بخشدار رودهن خاطر نشان کرد: مأموران آتش‌نشانی، پلیس راهور، اورژانس و دیگر دستگاه‌ها بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی گفت: در نهایت 7 نفر مصدوم شدند که 3 نفر از آنها به تهران و 4 نفر دیگر به مراکز درمانی رودهن منتقل می‌شوند

طاهرخانی افزود: این سومین حادثه‌ دلخراشی است که در رودهن اتفاق می‌افتد. گله‌مندی مردم درباره کمربندی شمالی رودهن است و باید سریعتر نسبت به راه‌اندازی این کمربندی اقدام شود.

وی گفت: امروز جلسه شورای ترافیک نیز برگزار شد و یکسری مصوبات مقدماتی برای جلوگیری از این گونه اتفاقات تصویب شد. لذا باید اقدامی از سوی دولت و مسئولان وزارت راه و شهرسازی صورت گیرد تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

بخشدار رودهن خاطر نشان کرد: اتوبان پردیس تا جاده هراز، کمربند جنوبی آن راه‌اندازی شده ولی کمربند شمالی آن هنوز افتتاح نشده است بنابر این با توجه به حوادثی که اخیراً اتفاق افتاده انتظار می‌رود که در دولت جدید تصمیم ویژه‌ای در این باره اتخاذ شود.


ویدیو مرتبط :
راننده خواب آلود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راننده خواب آلود، رفتگر شهرداری را کشت! + عکس



معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از مرگ رفتگر شهرداری بر اثر وقوع تصادف در حین انجام کارخبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی خاکشور گفت: رفتگر شهرداری در حین انجام کار بر اثر تصادف با یک دستگاه خودو سواری پراید جان باخت.

وی افزود: "دولت رضایی" رفتگر شهرداری در حین نظافت خیابان در محل 32 متری شهدا با یک دستگاه خودوری پراید تصادف می‌کند.

وی افزود: در این سانحه تصادف راننده پراید که از سوی آزاد شهر در حرکت بوده، براثر خواب آلودگی با رفتگر شهرداری برخورد و متاسفانه باعث این رفتگر می‌شود.

خاکشور بیان کرد: دولت رضایی 46 ساله ‌به مدت 14 سال در شهرداری بجنورد فعالیت کرده است. 

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 

اخبار حوادث - ایسنا