اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راشاتودی: ایران بزودی "گنبد آهنین" خود را به جهان نشان می دهد




 اخبار سیاست خارجی -  راشاتودی:
ایران بزودی "گنبد آهنین" خود را به جهان نشان می دهد/تهران پیشرفت های بزرگی در تکنولوژی موشکی بدست آورده است

مایکل روبین مشاور سابق پنتاگون در امور ایران و عراق گفت که تهران پیشرفت های بزرگی در حوزه تکنولوژی موشکی کرده است.

اخبار,اخبارسیاست خارجی, تسلیحات هسته ای ایران

 

راشاتودی نوشت: یک مقام ارشد نظامی ایران اعلام کرده است که تهران بزودی از سیستم های موشکی دوربرد خود که شبیه گنبد آهنین اسرائیل یا پاتریوت آمریکا است و می تواند موشک ها را در هوا رهگیری کند رونمایی می کند.

به گزارش انتخاب ، سردار فرزاد اسماعیلی  فرمانده پایگاه خاتم الانبا گفت که ایران در حال تدارک رونمایی از تعدادی سیستم دفاعی موشکی پیشرفته در 22 سپتامبر است. اسماعیلی جزئیات فنی این موشک ها را روشن نکرد.

مایکل روبین  مشاور سابق پناگون در امور ایران و عراق گفت که تهران پیشرفت های بزرگی در حوزه تکنولوژی موشکی کرده است.

وی با طرح این سئوال که ایا ایران می تواند گنبد اهنین بسازد گفت: چراکه نه؟ ما نباید فراموش کنیم که دشمنان آمریکا می توانند از تجارت شکست خورده خود برای دستیابی به موفقیت استفاده کنند.

روبین گفت که اعلام رونمایی سیستم های موشکی متفاوت نشان دهنده ی آن است که ایران به دنبال نمایش میزان قدرت خود در منطقه است.

وی افزود: زمانیکه بحث تسلیحات هسته ای پیش می آید، باید بگوییم که تهران در استانه تبدیل به کره شمالی بعدی است. 

 اخبار سیاست خارجی - انتخاب


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حملات سایبری ایران مانند11 سپتامبر است / برای مقابله با ایران " گنبد آهنین دیجیتال " درست می کنیم



آمریکا: حملات سایبری ایران مانند11 سپتامبر است / اسرائیل: برای مقابله با ایران " گنبد آهنین دیجیتال " درست می کنیم

لئون پانه تا وزیر دفاع آمریکا در سخنرانی اخیر خود در یک اجلاس امنیتی در نیویورک با متهم کردن ایران به انجام حملات سایبری به آمریکا ، این حملات را با واقعه تروریستی 11 سپتامبر و یا حمله ژاپن به بندر " پرل هاربر" آمریکا در سال 1941 مقایسه کرد.بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید که هکرهای ایرانی همه روزه به شبکه اینترنتی اسراییل حملات سایبری می کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش عصر ایران نتانیاهو در سخنان روز یکشنبه خود در کابینه اسراییل با ادعای حملات بی وقفه ایران به شبکه اینترنتی اسراییل افزود: برای مقابله با این حملات سال گذشته دستور تشکیل یک "مرکز فرماندهی مقابله با حملات سایبری" را صادر کرده ام.

از نظر نخست وزیر اسراییل کار این مرکز مقابله با تهدیدات سایبری ناشی از ایران است و این مرکز همان طور که سیستم دفاع ضد موشکی اسراییل ( گنبد آهنین ) باید شهرها و تاسیسات فیزیکی اسراییل را از تیر رس موشک های ایران ، حزب الله و حماس محافظت کند ، باید از امنیت فضای سایبری اسراییل در برابر تهدیدات ایران محافظت کند.

نتانیاهو طرح مقابله با حملات سایبری ایران را " گنبد آهنین دیجیتال " خواند و گفت هنوز تا شکل گیری کامل این گنبد آهنین زمان و فرصت لازم است.

گفتنی است در روزهای اخیر کشورهای غربی هم ادعاهای زیادی را درباره انجام حملات سایبری از سوی ایران به بانک ها ، شرکت ها و حتی شرکت های نفتی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مطرح کرده اند.

جمهوری اسلامی ایران ادعای انجام حملات سایبری را تکذیب کرده است.

همچنین لئون پانه تا وزیر دفاع امریکا در سخنرانی اخیر خود در یک اجلاس امنیتی در نیویورک با متهم کردن ایران به انجام حملات سایبری به آمریکا ، این حملات را با واقعه تروریستی 11 سپتامبر و یا حمله ژاپن به بندر " پرل هاربر" آمریکا در سال 1941 مقایسه کرد.

در اثر حمله ژاپن به پرل هاربر آمریکا رسما وارد جنگ دوم جهانی شد و به دولت ژاپن اعلان جنگ داد. همچنین پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر آمریکا به افغانستان حمله نظامی کرد./عصرایران