اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راز هولناک گم شدن مادر ثروتمند



اخبار حوادث ایران,آدم ربایی,آدم دزدی

 

راز گم شدن زن ثروتمند با اعترافات هولناک دو مرد آشنا، وارد مرحله جنایی شد.

 

اواسط اسفندماه سال گذشته مرد جوانی در حالی که آشفته و پریشان بود، با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران، از گم شدن مادر 50 ساله‌اش گفت که یک روز پیش برای انجام کاری با خودروی پژو 206 خود از خانه‌شان بیرون رفته و دیگر برنگشته بود.

 

وی افزود: سراغ مادرم را از بستگان و دوستانش گرفتم، آنان نیز اطلاعی از مادرم ندارند و می‌ترسم اتفاق بدی برایش افتاده باشد. مادرم با سرمایه‌ای که دارد، ‌در یک شرکت ساختمانی مشارکت داشته و گاهی اوقات برای سرکشی به ساختمان‌های نیمه‌کاره‌ای که در شهرک غرب بود، می‌رفت.

 

دادیار شعبه دوم دادسرای امور جنایی با شنیدن ادعاهای این مرد، به تیمی از اداره 11 پلیس آگاهی تهران مأموریت داد تا پرده از راز مادر گمشده بردارند. کارآگاهان پس از تجسس‌های ویژه، دریافتند که مینا ثروت زیادی داشته و شاید قربانی سرقت مرگباری شده باشد. بدین ترتیب تماس‌های تلفنی و رفت و آمدهای وی را تحت تحقیق قرار دادند و خیلی زود به دو مرد رسیدند که آخرین تماس‌ها از تلفن موبایل مینا با آنان برقرار شده بود. در حالی که دو مرد تحت تعقیب بودند، خودروی پژو 206 زن گم شده نیز زیر پای مردی پیدا شد.

 

راننده خودرو که مرد جوانی به نام پیمان بود، تحت بازجویی قرار گرفت. وی ابتدا سعی کرد مسیر تجسس‌ها را گمراه کند و وقتی دید چاره‌ای جز اعتراف ندارد، گفت: یک سال پیش برای کارهای خدماتی به خانه مینا رفتم. بعد مرتب به همراه یک کارگر افغان به خانه این زن رفته و آنجا را نظافت می‌کردیم. در این رفت و آمدها شنیدم که این زن تنها، ثروت زیادی دارد. همین وسوسه‌ام کرد و نقشه قتل مینا خانم را طراحی کردم و وی نیز دوست افغان دیگرش را هم با خود آورد. می‌دانستم این زن در خرید خانه سرمایه‌گذاری می‌کند و به بهانه خرید آپارتمان در شهرک غرب، وی را به ساختمان نیمه کاره‌ای کشانده و وی را به قتل رساندیم.

 

این مرد سنگدل درباره جزئیات جنایت سیاه گفت: از آنجا که من در ساختمان نگهبان بودم، وقتی صاحبکارم وارد شد، به بهانه دیدن یکی از واحدها، وی را به طبقه سوم کشاندم. برق طلاهایش مرا بیشتر وسوسه کرد. ابتدا با کمک حبیب و یک مرد افغان دیگر دست و پایش را با طنابی بستیم و سپس وی را کشتیم. بعد طلاهایش را با هم تقسیم کردیم. سپس جسدش را داخل پتو پیچیدیم و با خودروی 206 خودش به خاتون‌آباد پاکدشت بردیم و داخل چاه انداختیم.

 

با اعترافات تکان دهنده این قاتل و دستگیری یکی از همدستان وی، پلیس برای پیدا کردن جسد مینا خود را به کانال آب رساند و با راهنمایی 2 جنایتکار، جسد را پیدا کردند.

 

منبع:روزنامه ایران


ویدیو مرتبط :
روز مادر رو به همه ی مادر های سرزمینم تبریک می گم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز گم شدن مادر و پسر 4 ساله‌اش بعد از 2 سال برملا شد



اخبار حوادث - راز گم شدن مادر و پسر 4 ساله‌اش بعد از 2 سال برملا شد/ قاتل بی‌رحم مادر و کودکش را همزمان خفه کرد

با دستگیری قاتل مادر و پسر 4 ساله توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان راز گم شدن آنها پس از دو سال برملا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بیستم مرداد ماه سال جاری مردی 40 ساله اهل و ساكن شهرستان دولت آباد و برخوار استان اصفهان در تماس با مركز فوریت های پلیسی 110 از پیدا شدن دو جسد در زمینی متعلق به باغ خود خبر داد.

با اظهارات این فرد، بلافاصله ماموران به محل اعزام و به جستجو در آن حوالی پرداختند اما علی رغم اظهارات مالك باغ تنها اسكلت یك كودك را كشف كردند و در این باره یك بار دیگر از فرد تماس گیرنده تحقیق به عمل آوردند و او این بار جای جسد دوم را یك متر زیر اسكلت كودك عنوان كرد كه ماموران جسد زنی حدوداً 30 ساله را از زیر خاك كشف كردند.

با كشف این دو جسد تحقیقات پلیس برای شناسایی هویت آنان و علت مرگ آنها در دستور كار قرار گرفت و در بررسی ها و جستجوی علمی و تخصصی مشخص شد حدود دو سال قبل یك زن به همراه پسر 4 ساله اش مفقود شده و خانواده وی نیز موضوع گم شدن آنها را به پلیس اعلام كرده بودند و پرونده آنها در پلیس آگاهی شهرستان باز و پیگیری ها ادامه داشت.

در این رابطه خانواده افراد فقدانی به پزشكی قانونی احضار شدند كه با مشاهده البسه به جای مانده و مدارك همراه اجساد مشخص شد اجساد همان زن و و كودك گم شده هستند اما با وجود تایید هویت اجساد توسط خانواده افراد مفقود شده برای اطمینان بیشتر نمونه DNA اجساد جهت تطبیق به آزمایشگاه جنایی ناجا ارسال شد كه این بار هم جواب مثبت بود.

سرهنگ ناصر بیگلری، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اظهارات ضد و نقیض مالك باغی كه موضوع پیدا شدن اجساد را به ماموران پلیس اطلاع داده بود تحقیقات وسیعی در این زمینه آغاز و مشخص شد كه زن مذكور دو سال پیش به عنوان كارگر در باغ وی مشغول به كار بوده است.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد كه خانواده مالك باغ چندین بار زن كارگر را به دلیل رابطه صمیمی كه با او داشته تهدید كرده و همچنین با پیگیری های كاراگاهان شاهدانی كه آخرین بار مالك باغ را با زن و فرزند مفقود شده با هم دیده بودند شناسایی و شهادت آنها جمع آوری شد.

وی بیان داشت: با تحقیقات صورت گرفته و اظهارات شهود ماجرا ارتكاب قتل توسط مالك باغ برای كارآگاهان محرزشد و متهم دستگیر و در بازجویی صورت گرفته هنگامی كه با مدارك و مستندات علمی پلیس مواجه شد به قتل دو جسد كشف شده اعتراف كرد.

از سوی دیگر متهم در اعترافات خود با اشاره با ارتباط صمیمی زن مقتول با وی و ناراحتی خانواده اش از این موضوع و سوء استفاده مقتول از وی گفت : در روز حادثه در حالی كه زن جوان در باغ مشغول كار بود او را به زمین انداخته و با دست هایم گلویش را فشار دادم تا برای همیشه از شر وی راحت شوم كه پسر چهارساله اش در آن لحظه به سراغم آمد و می خواست مانع كارم شود كه با یك دست گلوی زن را گرفته و با دست دیگرم گلوی پسرك را گرفتم و آنقدر گلویشان را فشار دادم تا خفه شدند.

قاتل ادامه داد: پس از این اتفاق هر دو جسد را در زمین باغ چال كردم و هنگامی كه خانواده مقتولان از من سوال كردند اظهار بی اطلاعی كردم و گفتم كه زن پس از اتمام كارش از اینجا رفته است. تا اینكه پس از دو سال وجدانم بیدار شد و برای اینكه خانواده مقتولان را از ناراحتی و نگرانی بیرون بیاورم به پلیس زنگ زدم و از پیدا شدن دو جسد در باغ خود خبر دادم.

به گفته سرهنگ بیگلری، با اعترافات صریح متهم وی با صدور قرار بازداشت موقت به اتهام قتل خانم "بتول _ب" به همراه پسر 4 ساله اش "امیر حسین _ ك" روانه زندان شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران