اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رازگشایی از ارابه افیونی اعضای یک خانواده



اخبار,اخبار حوادث , قاچاق مواد مخدر

عاملان ترانزیت افیون در مناطق مختلف استان مازندران در تله عنکبوتی پلیس مازندران گرفتار شدند.

اعضای این باند دو زن، دو مرد  و دو فرزند یک خانواده بودند که در پلیس راه ساری به نکا از سوی پلیس شکار شدند.


بنا بر این گزارش، عملیات پلیس آگاهی و مواد مخدر شهرستان میاندرود برای به دست آوردن ردی از این قاچاقچیان به دنبال دریافت گزارش‌هایی از اعمال خلافکارانه آنها در دستور کار قرار گرفت.


در حالی که تجسس‌های پلیسی در سطح گسترده‌ای برای ردیابی مخفیگاه این متهمان ادامه داشت، آنان هر بار با تغییر مکان پنهان شدن خود، اقدامات پلیس را ناکام می‌گذاشتند.


پلیس که اطلاعات کاملی از مشخصات ظاهری اعضای این باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد افیونی به دست آورده بود، به صورت نامحسوس پاتوق‌های این شبکه را تحت مراقبت‌های ویژه قرار داد تا اینکه مأموران دریافتند این گروه خانوادگی قصد دارند یک محموله بزرگ حشیش را از شرق استان به غرب مازندران انتقال دهند.


از آنجایی که در صورت موفق شدن قاچاقچیان، امنیت روانی خانواده‌های جوانان ساکن در غرب استان با خطر جدی روبه‌رو می‌شد، پلیس از همه توان خود برای به دام انداختن این گروه بهره‌گیری کرد.


وقتی تلاش‌های مأموران با شناسایی مشخصات خودرویی که قرار بود برای انتقال محموله افیونی مورد استفاده قرار گیرد، به مراحل نهایی نزدیک شد، کارآگاهان اقدام به تله‌گذاری برای قاچاقچیان کردند.


از سوی دیگر دوربین‌های مداربسته مستقر در مسیر شرق به غرب مازندران از سوی پلیس به‌کارگیری شده و همه رفت و آمدها و تردد خودروها تحت نظر گرفته شد.


در این راستا بود که مأموران در ترافیک مصنوعی که در منطقه پلیس‌راه ساری - نکا ایجاد کرده بودند، خودرویی را دیدند که با مشخصات ارابه افیونی‌ها مطابقت داشت. وقتی قاچاقچیان فارغ از هرگونه مزاحمتی در ترافیک ساختگی پلیس توقف کرده بودند، خود را در محاصره مأموران دیدند.


بر‌اساس این گزارش، در بازرسی از خودروی قاچاقچیان 39 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.


در همین ارتباط دو مرد به همراه دو زن و فرزندان آنها که سرنشینان این خودرو بودند، بازداشت شدند.


بنابر این گزارش، تحقیقات از متهمان بازداشت شده برای کشف سایر اعمال خلافکارانه آنها ادامه دارد.


اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
ارابه خدایان(ارابه خورشیدی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله با شوکر به اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی در حرم عبدالعظیم (ع)



 

 

 

حمله با شوکر به اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی در حرم عبدالعظیم (ع)

 

در ادامه تحرکات ضدهاشمی در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، چند تن از اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با شوکر مورد حمله قرار گرفتند که روزنامه جمهوری اسلامی ماجرا را چنین روایت کرده است:

درحالی که تنها دو هفته تا انتخابات هیات رئیسه خبرگان باقی مانده است، تعرض به رئیس مجلس خبرگان رهبری توسط عناصر خودسر، حتی به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت عبدالعظیم و در مراسم ترحیم هم کشیده شد!

پیش از ظهر سه شنبه درحالی که دو تن از فرزندان و تعدادی از اعضای خانواده آیت‌الله هاشمی برای برگزاری مراسم درگذشت یکی از بستگان خود در حرم حضرت عبدالعظیم حضور یافته بودند، پس از گذشت حدود 2 ساعت از آغاز مراسم و قرائت قرآن، دو نفر از نیروهای لباس شخصی هنگام خروج خانواده آیت‌الله هاشمی با منافق خطاب کردن آنها به یکی از دختران ایشان حمله کردند که با نزدیک شدن لباس شخصی‌ها به وی برادرزاده و خواهرزاده وی که او را همراهی می‌کردند درحالی که قصد داشتند مانع شوند، حمله کنندگان با شوکر آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در این حین محسن هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که وی نیز جهت شرکت در مراسم ختم در حرم حضرت عبدالعظیم حضور داشت از لباس شخصی‌ها خواست نسبت به خانواده وی ایجاد مزاحمت نکنند که افراد مذکور با شعار مرگ بر هاشمی به فحاشی به وی مبادرت کرده و قصد درگیری با محسن هاشمی را داشتند که مردم حاضر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی که در طول مراسم با تسلیت گویی و تکریم به خانواده آیت‌الله هاشمی احترام گذاشته بودند مانع درگیری شده و ضمن اظهار نگرانی از خطرناک بودن عناصر لباس شخصی‌ها و اعلام قصد قبلی آنها برای ایجاد درگیری و اغتشاش، از خانواده آیت‌الله هاشمی با اصرار خواستند که نسبت به توهین این افراد بی‌تفاوت بوده و از محل حضور آنها فاصله بگیرند...../تحلیل:عصرایران