اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رادان:مجروح شدن 9 نیروی امنیتی در تیراندازی های دیروز تهران



 

 

 

رادان:مجروح شدن 9 نیروی امنیتی در تیراندازی های دیروز تهران

 

سردار رادان از شهادت یك نفر از هموطنانمان و مجروح شدن ۹ نفر از نیروهای امنیتی بر اثر تیراندازی منافقان در حوادث روز گذشته خبر داد.

سردار احمدرضا رادان امروز در همایش روسای پلیس آگاهی و در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال فراخوان سران فتنه بعد از ۲۲ بهمن عده‌ای تهییج شده بودند.

وی اظهار داشت: اطلاعات لازم مبنی بر اینكه این فراخوان با خط‌گیری از سوی كشور آمریكا، انگلیس و اسرائیل انجام شده در اختیار داریم، تماس‌های تلفنی انجام شده در این زمینه گویای همه چیز است.

سردار رادان گفت: سران فتنه دو هدف را در این زمینه دنبال می‌كردند یكی تحت الشعاع قرار دادن جمعیت ۵۰ میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری به بیراهه بردن انقلاب مردم تونس و مصر بود. طبیعی است كه آمریكا و اسرائیل از حذف سران تونس و مصر بسیار نگرانند و این موضوع برایشان سخت است.

وی تصریح كرد: پوشش خبری حوادث مصر و تونیس نیز نشان داد كه آمریكا و انگلیس در این زمینه بسیار سخت اطلاع رسانی می‌كنند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی گفت: برای تجمع غیرقانونی دیروز منافقان به كار گرفته شده بودند هر چند تجمع بسیار كوچكی در چند نقطه برگزار شد.

سردار رادان تصریح كرد: منافقان با استفاده پیك ترافیك و حضور مردم در خیابان‌ها كه در ساعات پایان كار بود منتظر همراهی مردم ماندند اما نه تنها مردم كمكشان نكردند بلكه در راهپیمایی خودجوش علیه آنان تظاهرات كردند.

سردار رادان ادامه داد: در غرب تهران یك تجمع ۱۵۰ نفره كه عمدتا از منافقان و مزدوران آمریكا و انگلیس بود چند سطل زباله به آتش كشیده شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد: در حوادث دیروز تعدادی از آشوبگران دستگیر شدند و متأسفانه عوامل منافق روز گذشته به سوی مردم و نیروهای امنیتی تیراندازی كردند.

وی اظهار داشت: در این تیراندازی‌ها ۹ نفر از نیروهای امنیتی مجروح شدند و تعدادی از مردم در تیراندازی عوامل منافقان مجروح شدند.

سردار رادان تأكید كرد:‌ در جریان تیراندازی عوامل منافقان یك نفر به شهادت رسیده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد: سران فتنه دستشان به خون مردم آلوده است و باید پاسخگوی این اقدامات باشند.

این مقام عالی نیروی انتظامی گفت: در گزارش اطلاعاتی كه در دست داشتیم می‌دانستیم كه منافقان در تلاش هستند تا در آشوب روز ۲۵ بهمن كشته‌سازی كنند و در این زمینه اقدامات زیادی هم انجام دادند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه مردم آگاه ایران دیروز از جریان فتنه پشتیبانی نكرد.

سردار رادان گفت: چند نفر از منافقان نیز در حوادث روز گذشته دستگیر و پس از تكمیل پرونده در اختیار قوه قضاییه قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: تخریب اموال عمومی روز گذشته بسیار كم بود و در چندین مورد به اتوبوس‌های بی‌آرتی و ایستگاه اتوبوس خسارتی وارد شده است اما به دلیل سرعت عمل پلیس و نیروهای امنیتی آشوبگران نتوانستند كاری كنند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
مجروح شدن سه تن در حادثه تیراندازی دانشگاه تگزاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار در مهاباد 9 شهید و ده‌ها مجروح برجای گذاشت



 

انفجار در مهاباد 9 شهید و ده‌ها مجروح برجای گذاشت ,مواد منفجره درون یک ساک جاسازی شده بود و انفجار زمانی روی داد که مردم در حال تماشای رژه نظامیان بودند.

 

بر اثر انفجار روز چهارشنبه یک بمب در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر مهاباد واقع در شمال غرب كشورمان نه نفر کشته و 20 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری العالم گزارش داد: بیشتر قربانیان این انفجار را زنان و کودکان تشكیل می‌دهند.

مواد منفجره درون یک ساک جاسازی شده بود و انفجار زمانی روی داد که مردم در حال تماشای رژه نظامیان بودند.

این حادثه در ساعت 10 و 20 دقیقه صبح روز چهارشنبه به وقع پیوست.

علی نیكبخت، مدیر كل امور سیاسی استان آذربایجان غربی گفت: این انفجار تروریستی در بین هموطنان به وقع پیوست. در حال حاضر جزییات حادثه و ابعاد آن در حال بررسی است.../ایسنا