اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رابطه "خانم پزشک" با "پسر بیمار" دردساز شد



اخبار,اخبار حوادث ,اخاذی

 

اخبار حوادث - رابطه "خانم پزشک" با "پسر بیمار" دردساز شد

زن جوانی که با یکی از بیمارنش رابطه دوستانه برقرار کرده بود به دردسر های بزرگی دچار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، ساعت 9:10 ، 27 اردبیهشت ماه زن جوانی به نام سمیه ضمن مراجعه به کلانتری 135  آزادی نزد ماموران رفت و خود را پزشک معالج معرفی کرد و عنوان داشت:  فردی به هویت منصور حدود 4 سال می شود که تحت درمان من قرار دارد.
 
وی ادامه داد: در این چهار سال من با منصور رابطه دوستانه بر قرار کردم ولی اوایل امسال بود که من به عقد مردی از بستگانمان در آمدم و رابطه ام را  با منصور به پایان رساندم.
 
شاکی افزود: ولی منصور به این رابطه  پایان نداد و شروع به اخاذی و مزاحمت برای بنده نمود که در همین راستا روز گذشته منصور خودروی شخصی را به سرقت برده و متواری شده است.
 
به دنبال اظهارات شاکی ماموران تجسس کلانتری اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را در راستای شناسایی و دستگیری منصور آغاز کردند تا این که در آخرین روز اردبیهشت شاکی با ماموران تماس گرفت و اظهار داشت: متهم جهت دریافت مبلغی پول به جهت بازپس دادن خودرو قرار است تا دقایقی دیگر به درب من مراجعه کند.
 
به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله به سمت شهرک اکتابان رفتند و زمانی که به درب منزل شاکی رسیدند، متهم را در حالی که قصد فرار از طریق پشت بام را داشت، دستگیر و اسلحه پلاستیکی او را که جهت اخاذی از شاکی استفاده می نمود، کشف وضبط کردند.
 
رئیس کلانتری 135 آزادی سرهنگ حجت الله مرادی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.  

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نازگل قلابی به دام پلیس افتاد/ روش شیطانی پسر شرور برای ایجاد رابطه نامشروع با خانم‌ها



رییس پلیس فتا لرستان از دستگیری کلاهبردار زن نما در این استان خبر داد و از کاربران خواست : به هیچ وجه به افرادی كه در فضای مجازی شناختی نسبت به آنها ندارند اعتماد نكنند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی" رئیس پلیس فتا لرستان ضمن بیان این مطلب گفت : خانمی با مراجعه به مراجع قضایی اظهار کرد با اعتماد به دوستان خود با در گروهی با خانمی به هویت جعلی( نازگل) آشنا و با ورود در آن محیط شماره تماس خود را برای این شخص ارسال که بعد از مدتی متوجه شده شخص مورد نظر خانم نمی باشد.

وی ادامه داد : به گفته شاکی از روز بعد از آشنایی با فرد مورد نظر، هویت جعلی ناز گل با ایجاد مزاحمت و عنوان موضوع که عکس پروفایل او را در اختیار همسرش می گذارد وی را تهدید به خواسته نا مشروع می كند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس فتا استان با تحقیقات مقدماتی و اقدامات فنی موفق به شناسایی فرد مذبور شده و آن را دستگیر كردند.

سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی "رئیس پلیس فتا لرستان در این باره ، گفت : برخی افراد بدون اطلاع از قوانین و مقررات حاکم بر فضای مجازی وارد این فضا شده و محیط ناامن و آلوده برای سایر کاربران فراهم می نمایند كه پلیس فتا با اینگونه موارد به شدت برخورد خواهد كرد.

وی تصریح كرد : بهترین راه برای مقابله و پیشگیری از جرائم اینترنتی، عدم اعتماد به كاربران و حتی عدم اعتماد به شبكه های اجتماعی است و لازم است به راحتی اطلاعات شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراك نگذاریم .

"ابدال چگنی " به هم استانی ها توصیه كرد : به فرزندان خود آموزش دهید آشنایی‌هایی كه در فضای مجازی ایجاد می‌شود را به فضای واقعی نكشانند و به هیچ وجه به افرادی كه در فضای مجازی شناختی نسبت به آنها ندارند اعتماد نكنند.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران