اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رابطه عاشقانه،شگرد معلم شیطان صفت برای رسیدن به اهداف شوم/متهم به 5 سال زندان محکوم شد+عکس



یک معلم متاهل اهل ایالات متحده امریکا به تجاوز متهم شد.

 اخبارحوادث ,خبرهای   حوادث, حوادث روز

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،خانم " براندی ویتاکر " 24 ساله اهل " ریچموند - کنتالی " به دانش آموز خود تجاوز کرد .

براساس گزارش پلیس " ویتا کر " که یک معلم در دبیرستان " هادسیون " بود به تدریس در زیست شناسی مشغول بود و با برقرار کردن ارتباط عاشقانه با یکی از دانش آموزان خود و ترغیب او به داشتن رابطه به او نزدیک شد و پس از آزار و اذیت، قربانی 16 ساله خود را مورد تعرض قرار داد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این معلم بی شرم در سال تحصیلی 2014 تا 2015 در مدرسه مذکور مشغول به تدریس بوده است و در 2 موقعیت مناسب با قربانی خود در ماه ژوئن و دیگر بار در ماه جولای پس از قرار گذاشتن با قربانی در پارک به هدف شوم خود دست یافت .

مادر قربانی در شکایت خود با به پلیس گفت :این سومین مورد از تجاوز در این مدرسه در ده سال گذشته است .

خانم " ویتاکر " پس از اخراج شدن از کار و بازداشت در دادگاهی که برگزار شد به جرم تجاوز، اذیت و آزار و سوء استفاده از رتبه کاری متهم و به 5 سال زندانی محکوم شد .

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
محمد مرسی به بیست سال زندان محکوم شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهمانی شوم پسر شیطان صفت برای فریب دختران نوجوان/متهم پس از 2 سال دستگیر شد+عکس



 اخبارحوادث  ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

یک مرد اهل " ایرلند شمالی " به جرم تعرض به یک دختر 13 ساله مجازات شد .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " آریان هوم پیج " 18 ساله به جرم تعرض به یک دختر مدرسه ای در مهمانی و جشن متهم شد و بعد از آن به جای حاضر شدن در دادگاه از دست پلیس گریخت .

آقای " آریان " پس از 2 سال تعقیب و گریز در " آنتریم "واقع در" شمال ایرلند " توسط پلیس بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس این متجاوز بی شرم اهل " بلک پول ،لانکا شاید " پس از دعوت قربانی به همراه تعدادی از نوجوان های دیگر در منزلی که سکونت داشت،در یک موقعیت مناسب قربانی خود که فقط 13 سال داشت را به اتاقی برد و پس از اذیت و آزار به طور وحشیانه به او تعرض کرد .

این قربانی شجاع روز بعد پس از ارائه گزارشی مبنی بر تعرضز شکایت خود را از " آریان " اعلام کرد.

همچنین پس از بررسی گسترده تر پلیس معلوم شد که این جنایتکار به  چند نفر از دخترهای نوجوان 11 تا 13 ساله که در آن جشن حضور داشتند نیز نزدیک شد و آنها را مورد آزار و اذیت  قرار داد به طوری که برای این پرونده تعرض، چندین شاکی و شاهد وجود داشت .قربانی  که قبلا با "اریان"به مدت کوتاهی رابطه داشت، توسط حرفهای عاشقانه او در دام این متجاوز بی رحم
افتاد.

همچنین وکیل مدافع او " آقای هادسون " در دادگاه به دفاع از " آریان " بیان کرد که متهم اتهام فقط 17 سال داشته و رابطه او با قربانی تجاوز محسوب نمی شود و درخواست مجازات او در دادگاه نوجوانان را داشت .

" آریان " متجاوز در دادگاهی که برگزار شد با توجه با در نظر گرفتن سن او به 4 مورد تعرض به دختران زیر سن قانونی متهم و به 18 ماه زندانی محکوم شد و علاوه بر آن نزدیک شدن و یا هرگونه ارتباط او با دختران زیر 16 سال برای او جرم محسوب می شود .


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران