اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس بیمارستان ضیاییان بعد از اسیدپاشی (+عکس)




اخبار حوادث  - رئیس بیمارستان ضیاییان بعد از اسیدپاشی (+عکس)

  عاملان اسیدپاشی به صورت مدیر بیمارستان ضیاییان تهران دستگیر شدند و به اقدام خود نیز اعتراف کردند. دو تصویر از چهره دکتر سیامند انوری که در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است را در ادامه ببینید.

برخی کاربران که این تصاویر را در صفحات خود منتشر کرده‌اند اشاره می‌کنند که به رغم صحبتها و حرف و حدیث‌های مرتبط با خبر، هنوز در ذهنشان سوالاتی درباره این موضوع هست که پاسخی برای آن نیافته‌اند.
 

اخبار,اخبارحوادث,رئیس بیمارستان ضیاییان

 

اخبار,اخبارحوادث,رئیس بیمارستان ضیاییان

 

 اخبار حوادث  - جام جم سرا


ویدیو مرتبط :
اسید پاشی این سری رو صورت رئیس بیمارستان ضیاییان تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عاملین اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیاییان تهران



اخبار حوادث - فرمانده انتظامی تهران خبر داد:
دستگیری عاملین اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیاییان تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری دو عامل حادثه اسیدپاشی به دکتر سیاوش انوری مدیر بیمارستان ضیاییان تهران خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا شب یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه علت این حادثه یک موضوع صنفی بوده، افزود: براساس بررسی های بعمل آمده، متهم ردیف اول اسیدپاشی یک پزشک می باشد و متهم ردیف دوم نیز دانشجو است.

وی اظهار کرد: در پی بروز این حادثه یک تیم ویژه در پلیس تهران بزرگ تشکیل شد که نیروهای عضو این تیم با پیگیری و تلاش موثر و بی وقفه موفق شدند عاملان این حادثه را در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر کنند.

سردار ساجدی گفت: براساس اقدامات و فعالیت های فنی و پلیسی انجام شده، دو عامل اصلی اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیاییان تهران در مدت زمانی کمتر از 24 ساعت از زمان وقوع حادثه دستگیر شدند.

 

اخبار حوادث - ایرنا