اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس اتحادیه طلای تهران به دادسرا احضار و برکنار شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

 

رئیس اتحادیه طلای تهران به دادسرا احضار و برکنار شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، به دلیلی تنش‌های ایجاد شده طی ماه‌های اخیر در بازار سکه و طلا به دستگاه قضا احضار شده است.

به گزارش «تابناک»، صبح امروز احمد وفادار رئیس اتحادیه صنف طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف استان تهران به دادسرای کارکنان دولت احضار شده است.

دلیل این احضار طبق اطلاعات دریافتی، تنش‌های به وجود آمده اخیر در بازار طلا و سکه تهران عنوان شده است و بر این اساس دستگاه قضا اقدام به دادن تذکرات لازم در خصوص نحوه اعلام نرخ سکه و طلا از سوی اتحادیه به احمد وفادار کرده است.

پس از این اتفاق، هیات مدیره اتحادیه استان تهران به دلیل اخبار روزهای گذشته و متضرر شدن بسیاری از فروشندگان طلا، تصمیم گرفت سید قوام الدین امین را به جای احمد وفادار به عنوان رئیس جدید اتحادیه صنف طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف تهران معرفی کند و بدین شکل وفادار رئیس اتحادیه برکنار شد.

گفتنی است که طی روزهای قبل نیز، نامه این اتحادیه طلا و جواهر مبنی بر تغییر فرمول قیمت گذار سکه و طلا منجر به بروز حاشیه‌هایی در فضای بازار سکه و طلا شده بود که البته بانک مرکزی بلافاصله مخالفت خود را با مبنا قرار دادن نرخ ارز مبادلاتی برای قیمت گذاری سکه و طلا اعلام کرد./تابناک


ویدیو مرتبط :
گلایه رئیس اتحادیه دامداران صنعتی تهران از نحوه پرداخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به خاطر مرگ ستار بهشتی؛ رئیس پلیس فتای تهران بزرگ برکنار شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به خاطر مرگ ستار بهشتی؛ رئیس پلیس فتای تهران بزرگ برکنار شد + تصویر

سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس فتای تهران بزرگ برکنار شد.

به گزارش انتخاب ؛ در ادامه رسیدگی مرجع قانونی به پرونده مرگ ستار بهشتی و پس از روشن شدن ابعاد مختلف پرونده به دستور سردار اسماعیل احمدی‌مقدم رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به علت قصور و ضعف و عدم نظارت کافی بر عملکرد پرسنل تحت امر و مشخص شدن ابعاد مختلف روند رسیدگی پرونده متوفی از سمت خود برکنار شد.

گفتنی است نیروی انتظامی قبلا نیز اقدام خود را تابع نتیجه بررسی قانونی به این پرونده اعلام کرد./انتخاب