اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رؤسای ۸ دانشگاه کشور منصوب شدند


8 تن از رؤسای دانشگاه‌های کشور با ابلاغ مصوبات این شورا توسط رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شدند.

خبرگزاری تسنیم: براساس این ابلاغیه‌ها طاهر احمدی به ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی اراک، حمیدرضا خرم خورشید به ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، محمدعلی کی‌نژاد به ریاست دانشگاه هنر اسلامی تبریز، سید نصرالله محبوبی به ریاست دانشگاه آیت‌الله بروجردی، ناصر برومند به ریاست دانشگاه جیرفت، خلیل جمشیدی به ریاست دانشگاه زنجان، محمدعلی دهقان به ریاست دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان و علی‌اکبر اختری به ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه منصوب شدند.


ویدیو مرتبط :
فرازنامه27-دیدار رهبر انقلاب با رؤسای دانشگاه های کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعیین رؤسای چهار دانشگاه کشور



اخبار ,اخبار دانشگاه ,تعیین رؤسای چهار دانشگاه کشور

 

اخبار دانشگاه - در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست روحانی

تعیین رؤسای چهار دانشگاه کشور

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی شب گذشته (سه‌شنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور تشکیل شد.

 به گزارش ایسنا در این جلسه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مسایل مرتبط با حوزه فرهنگ کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و در ادامه مباحث جلسه گذشته این شورا، پیشنهادات و نظرات خود در خصوص نامگذاری سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی با مدیریت جهادی» را ارئه کردند.

 

همچنین در این جلسه دکتر احمد رضی به عنوان «رئیس دانشگاه گیلان»،‌ دکتر رحیم حب نقی به عنوان «رئیس دانشگاه ارومیه»، دکتر اسماعیل ایدنی به عنوان «رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز» و دکتر مصطفی محرابی بهار به عنوان «رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد» از سوی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا