اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیوانگی عصر مدرن/ یک زوج اسرائیلی نام فرزند خود را «لایک» گذاشتند!



دیوانگی عصر مدرن/ یک زوج اسرائیلی نام فرزند خود را «لایک» گذاشتند!, لایک

 

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان بیشتر انسان‌ها از کودکان خوششان می‌آید و برخی نیز از اسم‌های منحصر بفرد خوششان می‌آید اما گویا دیوانگی های عصر مدرن پایانی ندارد چرا که در تازه‌ترین اقدام یک زوج اسرائیلی فرزند تازه متولد شده خود را به دلیل علاقه مفرط به شبکه اجتماعی فیس‌بوک،like نامیدند.

گویا این زوج تصمیم گرفته‌اند تا برای اینکه دیگران عکس کودکشان را در فیس‌بوک ببینند و لایک بزنند انتظار نکشند و خودشان کودکشان را لایک زده و نام او را لایک بگذارند.

پدر این کودک در این مورد می‌گوید: “برای ما بسیار مهم بود که نام فرزند ما تاکنون بر روی هیچ فرزندی نهاده نشده باشد و البته این مورد البته تنها شامل اسرائیل نبوده  و تمامی جهان را شامل می شود”.

وی در ادامه افزوده است که: “اگر برای مردم زمانی کتاب تورات و بابل الگو و مهم بود امروز دیگر فیس بوک به یک الگو تبدیل شده است!”.

Like Adler سومین فرزند Lior و Vardit آدلر است و دو فرزند قبلی آنان نیز Dvash )در زبان عبری به معنی عسل) و Pie است.

مادر لایک نیز در این مورد می‌گوید:”با نامیدن فرزندم به لایک ،او را به یک حلقه بین‌المللی متصل کردیم”.

گفتنی است که چندی پیش نیز یک زوج مصری نام فرزند خود را فیس‌بوک گذاشته بودند./فارنت


ویدیو مرتبط :
لایک به قیمت مرگ فرزند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک زوج اسرائیلی نام فرزند خود را «لایک» گذاشتند!


بیشتر انسان‌ها از کودکان خوششان می‌آید و برخی نیز از اسم‌های منحصر بفرد خوششان می‌آید اما گویا دیوانگی های عصر مدرن پایانی ندارد چرا که در تازه‌ترین اقدام یک زوج اسرائیلی فرزند تازه متولد شده خود را به دلیل علاقه مفرط به شبکه اجتماعی فیس‌بوک،like نامیدند.

بیشتر انسان‌ها از کودکان خوششان می‌آید و برخی نیز از اسم‌های منحصر بفرد خوششان می‌آید اما گویا دیوانگی های عصر مدرن پایانی ندارد چرا که در تازه‌ترین اقدام یک زوج اسرائیلی فرزند تازه متولد شده خود را به دلیل علاقه مفرط به شبکه اجتماعی فیس‌بوک،like نامیدند. گویا این زوج تصمیم گرفته‌اند تا برای اینکه دیگران عکس کودکشان را در فیس‌بوک ببینند و لایک بزنند انتظار نکشند و خودشان کودکشان را لایک زده و نام او را لایک بگذارند.



پدر این کودک در این مورد می‌گوید: "برای ما بسیار مهم بود که نام فرزند ما تاکنون بر روی هیچ فرزندی نهاده نشده باشد و البته این مورد البته تنها شامل اسرائیل نبوده  و تمامی جهان را شامل می شود”. وی در ادامه افزوده است که: "اگر برای مردم زمانی کتاب تورات و بابل الگو و مهم بود امروز دیگر فیس بوک به یک الگو تبدیل شده است!”.

Like Adler سومین فرزند Lior و Vardit آدلر است و دو فرزند قبلی آنان نیز Dvash )در زبان عبری به معنی عسل) و Pie است. مادر لایک نیز در این مورد می‌گوید:”با نامیدن فرزندم به لایک ،او را به یک حلقه بین‌المللی متصل کردیم”. گفتنی است که چندی پیش نیز یک زوج مصری نام فرزند خود را فیس‌بوک گذاشته بودند.

منبع : Farnet.ir