اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیوار برلین به فروش می رسد!



گردشگرانی که این روزها به برلین می روند می توانند بخش هایی از دیوار تاریخی برلین را خریداری کنند.

به گزارش مهر، کمتر کسی را می توان یافت که نام دیوار برلین را نشنیده باشد. دیواری که سال ها مردم دو کشور آلمان غربی و شرقی را از هم جدا کرد و سرانجام به توافق دو کشور از بین رفت.

اخبار,اخباراجتماعی , عکس دیوار تاریخی برلین

 

اکنون دیگر تنها بخش های کوچکی از این دیوار باقی مانده است و همان ها نیز مقصد گردشگران جهان شده اند اما قسمت جالب ماجرا این است که در کنار بقایای این دیوار، گردشگران می توانند بخش هایی از این دیوار تاریخی که در بسته های مختلفی عرضه می شود را خریداری کنند.

اخبار,اخباراجتماعی , عکس دیوار تاریخی برلین

 

 اخبار  اجتماعی  -  مهر  


ویدیو مرتبط :
دیوار برلین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش قطعه ای از دیوار برلین +عکس


قطعه ای از دیوار برلین كه نونكا هنرمند برزیلی روی آن یك نقاشی دیواری را كشیده است به معرض حراج گذاشته می شود.

جام جم آنلاین: قطعه ای از دیوار برلین كه نونكا هنرمند برزیلی روی آن یك نقاشی دیواری را كشیده است به معرض حراج گذاشته می شود.

 یك قطعه از دیوار برلین كه نونكا هنرمند برزیلی  روی آن یك نقاشی دیواری را ترسیم كرده امشب در پاله دو توكیو پاریس به معرض حراج گذاشته می شود.

نونكا در سال 2011 روی این قطعه به ارتفاع 3.5 متر تصویر یك مشت غول آسا كه دیوار برلین را خرد می كند ، نقاشی كرد. قیمت پایه این نقاشی دیواری بین  250 تا 350 هزار یورو برآورد شده است.

در این حراج كه عواید آن به یك بنیاد ضدنژادپرستی اختصاص می یابد آثار بیش از 60 هنرمند گرافیك و نقاشی های دیواری به معرض فروش گذاشته می شود.

نونكا از سن 12 سالگی نقاشی روی دیوارهای شهر سائوپائولو زادگاهش را آغاز كرد. وی اندك اندك دارای سبك ویژه خود در نقاشی های دیواری شد كه از سنت های بومی كشورش برزیل الهام گرفته است.

فروش قطعه ای از دیوار برلین +عکس