اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار خاتمی با بهشتی



 

 

 

خاتمی

 

سیدمحمد خاتمی با سیدعلیرضا بهشتی دیدار کرد.به گزارش کلمه، سیدعلیرضا بهشتی که بلافاصله بعد از عاشورا بازداشت شده بود میزبان سیدمحمد خاتمی شد و در این دیدار رئیس جمهور دولت اصلاحات یک جلد دیوان حافظ به بهشتی هدیه داد.

سیدعلیرضا بهشتی بعد از گذشت ۴۰ روز از زندان آزاد شده است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دیدار خاتمی با کرد ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خاتمی با چه کسانی از اعضای فراکسیون اقلیت دیدار کرد؟



خاتمی با چه کسانی از اعضای فراکسیون اقلیت دیدار کرد؟

 

با گذشت یک هفته از دیدار اعضای فراکسیون اقلیت با خاتمی هنوز هیچ یک از سایت های وابسته به این فراکسیون جرأت انتشار اسامی حاضران در این دیدار را پیدا نکرده اند.

 

در این دیدار که یکشنبه گذشته و در آستانه حماسه به یاد ماندنی ۹ دی صورت گرفت، خاتمی به عنوان یکی از سران فتنه ۸۸ در اظهاراتی گستاخانه برای نظام اسلامی شرط و شروط تعیین کرد و حاضران در این دیدار هم به طرح مطالب داخلی نظام در مقابل این عنصر فتنه گر پرداختند.

اما در طی هفته ای که گذشت و به خصوص در سالروز حماسه ۹ دی مردم اقصی نقاط کشور و نمایندگان آنها در مجلس با شنیدن خبر دیدار اعضای فراکسیون اقلیت با خاتمی به خشم آمده و خواستار انتشار اسامی دیدارکنندگان و تعیین تکلیف مجلس با نمایندگان مذکور شدند. این در حالی است که دادستان تهران هم از محاکمه قریب الوقوع سران فتنه خبرداده است.

در همین حال خبرنگار امور مجلس کیهان نیز در تماس با تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت بعضاً پاسخ های جالبی درباره حضور یا عدم حضور آنها در دیدار با خاتمی دریافت کرد که ذیلا از نظر خوانندگان می گذرد:

جهانبخش امینی: عضو اقلیت هستم ولی اصلا در جلساتی که با حضور خاتمی و دیگر سران فتنه برگزار شود شرکت نمی کنم. من فقط تا روز انتخابات با آنها بودم.

یوسف نژاد: من در جلسه دیدار با خاتمی نبودم.

نادر قاضی پور : مگر من بیکارم که با خاتمی دیدار کنم؟ اقلیتی نیستم.

خباز: در دیدار با خاتمی نبودم نه قبلش نه بعدش!

نصرالله ترابی: حالا بودم یا نبودم! نمی خواهم صحبت کنم.

محمد مهدی شهریاری (نماینده بجنورد): حالا رفتم یا نرفتم به شما چه مربوط است؟

خبرنگار: چرا به دیدار خاتمی رفتید؟

شهریاری: شما کی هستید که این را از من می پرسید؟

خبرنگار: من خبرنگارم.

شهریاری: بیخود کردید. (تلفن را قطع می کند.)

طاهرخانی: الان نمی توانم صحبت کنم.

خاطرنشان می شود تلاش خبرنگار ما برای تماس با تابش (رئیس فراکسیون اقلیت)، قنبری (سخنگو)، سید حسین هاشمی، فروزش و کواکبیان، به جایی نرسید و آنها پاسخگوی تلفن هایشان نبودند.../روزنامه کیهان