اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو کودک دشتستانی در یخچال کامیون جان دادند



اخبار ,اخبار حوادث ,مرگ کودک در یخچال کامیون

 

اخبار حوادث - دو کودک دشتستانی در یخچال کامیون جان دادند

دو کودک چهار و پنج ساله در روستای نورآباد بخش بوشکان دشتستان که برای بازی وارد محفظه کوچک یخچال یک دستگاه کامیون شده بودند، دچار خفگی شده و جان خود را از دست دادند.

احمدعلی دهقان رییس اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان در باره این واقعه گفت: دو کودک که خواهر و برادر بودند، عصر یکشنبه هنگام بازی اطراف زمین کشاورزی پدر بزرگ خود، وارد محفظه یخچال یک دستگاه کامیون شدند که در محل پارک شده بود.

وی اضافه کرد: پس از ورود کودکان به محفظه یخچال کامیون، در آن از بیرون بسته و زندانی شدند که به علت اکسیژن کم در فضای بسته دچار خفگی شدند.

دهقان ادامه داد: والدین این کودکان که درجست وجوی آنها بوده اند با مراجعه به راننده کامیون که در حال استراحت در باغ بود کامیون را بازبینی کردند و متوجه زندانی شدن این کودکان در محفظه یخچال کامیون شدند.

وی بیان کرد: اورژانس 115 شهر کلمه، این کودکان را که به علت 45 دقیقه حبس شدن در محفظه کوچک یخچال دچار خفگی شده بودند به درمانگاه بخش بوشکان انتقال داد، اما عملیات احیای قلب و دیگر اقدامات پزشکی در این مرکز نیز نتیجه بخش نبود و هر دو کودک جان خود را از دست دادند.
اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
آموزش تعمیر یخچال اسنوا | یخچال ای چی | یخچال سامسونگ | یخچال پارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای مرگ دردناک 2 کودک در یخچال کامیون


خواهر و برادر بازیگوش که برای کنجکاوی وارد یخچال یک کامیون شده بودند، به‌دلیل بسته شدن در یخچال و خفگی، جان خود را از دست دادند. روزنامه همشهری: خواهر و برادر بازیگوش که برای کنجکاوی وارد یخچال یک کامیون شده بودند، به‌دلیل بسته شدن در یخچال و خفگی، جان خود را از دست دادند.


ظهر یكشنبه 3كامیونی كه محصولات جالیزی حمل می‌كردند وقتی به روستای نورآباد در استان بوشهر رسیدند، در مقابل قهوخانه بین راهی توقف كردند تا راننده‌ها كمی استراحت كنند. آن روز 2خواهر و برادر 5 و 8ساله به نام‌های پارسا و فاطمه كه از اقوام صاحب قهوه‌خانه بودند، سرگرم بازی در آنجا بودند كه وقتی كامیون‌های پارك شده را دیدند، تصمیم گرفتند به سمت آنها بروند. زمانی كه این خواهر و برادر متوجه شدند در یخچال یكی از كامیون‌ها باز است، وارد یخچال شدند. همزمان با ورود آنها در یخچال بسته شد و این دو كودك دیگر نتوانستند از آنجا خارج شوند.

والدین پارسا و فاطمه پس از ناپدید شدن آنها همه‌جا را دنبالشان گشتند اما اثری از آنها نبود. تنها جایی كه آنها نگشته بودند، داخل همان 3كامیونی بود كه مقابل قهوه‌خانه توقف كرده بودند. پدر و مادر پارسا سراسیمه به سمت یخچال كامیون‌ها رفتند و پس از باز كردن در یكی از آنها، با جسد بی‌جان كودكان خردسال خود روبه‌رو شدند.

محمدعلی دهقان، رئیس اورژانس شهرستان دشتستان بوشهر می‌گوید: وقتی امدادگران اورژانس به محل حادثه رسیدند، 45دقیقه از حادثه گذشته بود. بچه ها به‌علت كمبود اكسیژن دچار خفگی شده بودند.

وی ادامه داد:‌ امدادگران پس از انتقال كودكان به درمانگاه، عملیات احیای قلبی را شروع كردند اما تلاش آنها بی‌فایده بود و هر دو كودك بر اثر خفگی جان خود را از دست دادند.

به‌دنبال مرگ دو كودك، كامیون مورد نظر با دستور مقام قضایی توقیف شده و تحقیقات درخصوص این حادثه ادامه دارد.