اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو نفر از متهمین پرونده نگین غرب...



 

دو نفر از متهمین پرونده نگین غرب به حبس و رد مال محكوم شدند . شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب اسلامی بر اساس كیفرخواست صادره و به استناد ماده ۲ قانون نحوه مجازات اخلال‌گران در نظام اقتصادی كشور یكی از متهمین را به ۲۰ سال و نفر دوم را به ۱۲ سال زندان محكوم كرد.

 

دو تن از متهمین پرونده نگین غرب به حبس تعزیری و رد مال به شكات محكوم شدند.

 

به گزارش ایلنا ،شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب اسلامی بر اساس كیفرخواست صادره و به استناد ماده ۲ قانون نحوه مجازات اخلال‌گران در نظام اقتصادی كشور یكی از متهمین را به ۲۰ سال و نفر دوم را به ۱۲ سال زندان محكوم كرد.

 

دادگاه هم‌چنین متهمین را به رد مال به نفع شاكیان محكوم كرد..../ خبرگزارى ايلنا

 


ویدیو مرتبط :
قطعی شدن حکم متهم اصلی پرونده نگین خودروی آفتاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ سخنگوی قوه قضاییه به این سئوال: چرا شاکیان پرونده نگین غرب اجازه گرفتن وکیل ندارند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه و معاون اول رئیس این قوه اعلام کرد هیچ کس حق ندارد از گرفتن وکیل برای شکات پرونده کلاهبرداری نگین غرب، ممانعت کند.

به گزارش خبرآنلاین، در نشست خبری این هفته سخنگوی قوه قضاییه، موضوع اعتراض شاکیان پرونده نگین غرب به اطاله دادرسی و محدودیتهای اعمال شده در خصوص گردش پرونده مطرح شد.


خبرنگاری از محسنی اژه ای پرسید: برخی از شاکیان پرونده کلاهبرداری نگین غرب می گویند دادگاه تجدیدنظر به آنها اجازه گرفتن وکیل نمی دهد.


سخنگوی قوه قضاییه در جواب گفت: چه کسی این حرف را زده؟ هر کسی می گوید نمی گذارند من وکیل بگیرم، به من ارجاع دهید تا ببینم چه کسی به او اجازه گرفتن وکیل نمی دهد. این دو پرونده است که مربوط به آقایان فروغی و ریاضی است و وضعیت آنها متفاوت است که بارها توضیح داده ام.


گفتنی این است پرونده با داشتن 15 هزار شاکی فروش مال غیر (آپارتمانهای مسکونی) و کلاهبرداری از این طریق، در شعبه ویژه دادگاه تجدیدنظر استان در حال رسیدگی است و تاکنون مشکل نزدیک به 10 هزار نفر از شاکیان با پرداخت پول یا تحویل ملک حل شده است.