اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو فرزند ناقص العقل، ثمره 15 سال تجاوز مرد آلمانی به خواهرش!+تصویر



ویرانی تمام حریم ها در غرب؛

دو فرزند ناقص العقل، ثمره 15 سال تجاوز مرد آلمانی به خواهرش!

هفت قاضی دادگاه حقوق بشر استراسبورگ، دادخواست مرد ۳۵ ساله‌ای را که از ۲۰ سالگی با خواهر خود رابطه‌ جنسی داشته رد کردند. این مرد طبق قوانین آلمان به دو سال و نیم زندان محکوم شده بود.

 

فرزند ناقص العقل,تجاوز به خواهر,تجاوز مرد آلمانی به خواهرش,روزنامه حوادث,دادگاه حقوق بشرسیاسی,آخبار

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت دویچه وله؛ دادگاهی در اروپا مرد آلمانی را که 15 سال خواهرش را مورد تجاوز قرار می داد، مجرم شناخت.

دادگاه حقوق بشر در استراسبورگ طی حکمی اعلام کرد که قوانین آلمان در مورد ممنوعیت رابطه‌ جنسی برادر و خواهر تنی با یکدیگر، با منشور اروپایی حقوق بشر مغایرت ندارد. طبق قوانین آلمان، رابطه جنسی با محارم مجازات دارد.

دادگاه حقوق بشر اروپا برای صدور این رای قوانین 47 کشور اروپایی را مورد مطالعه قرار داده و به این نتیجه رسیده‌ است که قانون مجازات آلمان در "چارچوب استقلال رای" کشورها صادر شده است. داشتن رابطه‌ جنسی برادر و خواهر تنی با یکدیگر، در همه‌ کشورهای اروپایی قابل مجازات نیست.

در آلمان ولی رابطه جنسی با محارم مجازات دارد. ماده‌ 173 قانون مجازات این کشور این عمل ناشایست را ممنوع دانسته و خاطی را به تا دو سال زندان محکوم می‌کند. "دیوان عالی حمایت از قانون اساسی آلمان" نیز در سال 2008 اجرای این ماده را "موافق مفاد و روح قانون اساسی" آلمان تشخیص داده است.

در این سال دیوان عالی کالسروهه شکایت مرد 35 ساله‌ای را که از 20 سالگی با خواهر خود رابطه‌ جنسی داشته مورد رسیدگی قرار داد و آن را به دلیل "حفظ نظم خانوادگی و حفظ سلامت همگانی" رد کرد.

این خواهر و برادر، تا زمان صدور حکم دادگاه، صاحب 4 فرزند شده‌ بودند که دو تن از آنان از قوای عقلی ضعیفی برخوردارند.

دادگاه ایالت درسدن در سال 2007 این مرد را به 2 سال و نیم زندان محکوم کرد. دوره‌ محکومیت متهم در اواسط سال 2009 به پایان رسید./جام نیوز

 

فرزند ناقص العقل,تجاوز به خواهر,تجاوز مرد آلمانی به خواهرش,روزنامه حوادث,دادگاه حقوق بشرسیاسی,آخبار


ویدیو مرتبط :
استادخاتمی نژاد-آیازنان ناقص العقل هستند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این مرد در 15 سال گذشته یک بار هم در ترافیک نمانده است + تصویر



اخبار گوناگون,خبر های گوناگون,قایق

یک کتابخانه دار اهل مریلند، از روش بی نظیری برای رفتن سر کار استفاده می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برای گرفتار نشدن در شلوغی ترافیک، یک کتابخانه دار اهل بلادنسبورگ، مریلند، از روش بی نظیری برای رفتن سر کار کمک می گیرد؛ گابریل هورچلرِ 71 ساله 15 سال است که تا رسیدن به محل کار خود در مرکز واشنگتن پارو می زند.

 

ایده ی این کار نخستین بار سال 1997 و زمانی به ذهن او رسید که با موتورسیکلت خود پشت ترافیکی گرفتار شد. بنابراین پیاده شد و با قایق خود را به محل کارش رساند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران جوان