اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو سانحه رانندگی در سیستان و بلوچستان 9 کشته بر جای گذاشت



سانحه رانندگی در سیستان و بلوچستان

 دو سانحه رانندگی در سیستان و بلوچستان 9 کشته بر جای گذاشت

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: طی 24 ساعت گذشته دو سانحه رانندگی در حوزه استحفاظی این فرماندهی رخ داد که بر اثر آن 9 نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

سرهنگ ˈایوب شرافتیˈ شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: برخورد دو خودرو سواری پراید و پژو مقارن ساعت 20 شب گذشته در محور فرعی سراوان - جالق در جنوب شرق سیستان و بلوچستان هشت نفر کشته و پنج زخمی بر جای گذاشت.

وی، اظهار داشت: شدت این تصادم به حدی زیاد بود که دو خودرو بلافاصله دچار حریق شدند و هفت نفر در شعله های آتش کاملا سوختند. همچنین پنج نفر دچار صدمه و جراحت های زیاد شدند که یک نفر آنها پس از انتقال به مرکز درمانی جان باخت.

وی، بیان داشت: علت اصلی این سانحه تخلف راننده پژو ناشی از سرعت زیاد و سبقت غیرمجاز در محل پیچ جاده فرعی بود که حداکثر سرعت مجاز در آن نقطه 60 کیلومتر در ساعت تعیین شده است.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: همچنین یک خودرو حامل سوخت غیرمجاز ساعتی پیش در محور زاهدان - خاش دچار سانحه شد و راننده آن در دم جان باخت.

شرافتی افزود: جزئیات و علت دقیق این سانحه در دست بررسی است.

وی، ادامه داد: حدود 50 درصد سوانح رانندگی منجر به فوت در سیستان و بلوچستان در محورهای فرعی استان رخ می دهد که در اینگونه موارد رانندگان در جاده هایی کم عرض با سرعت زیاد و بدون رعایت مقررات رانندگی تردد می کنند.

وی، بیان داشت: همچنین برخی افراد با خودرو شخصی اقدام به حمل و جابجایی سوخت قاچاق می کنند که هنگام سانحه باعث آتش سوزی و تشدید خسارات و تلفات می شود.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور دارای دو فرماندهی پلیس راه مستقل در شمال و جنوب به مرکزیت شهرهای زاهدان و ایرانشهر است.

/ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
فیلم/ مردم سیستان و بلوچستان از 9 دی چه میگویند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سانحه رانندگی درمحور اندیمشک - خرم آباد 11 کشته و مجروح بر جای گذاشت.



 اخبار حوادث,سانحه رانندگی,سانحه رانندگی در نوروز,عکس سوانح رانندگی,عکسهای سوانح رانندکی,اندیمشک خرم آباد

 

اهواز / واحد مرکزی خبر/ اجتماعی سانحه رانندگی درمحور اندیمشک - خرم آباد 11 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

پلیس راه خوزستان گفت : بر اثر سانحه رانندگی که دیشب بین 3 دستگاه خودرو سواری پراید ،زانتیا و پژو 405 رخ داد 2 نفرکشته و 9 نفر مجروح شدند.

سرهنگ قدرتی علت این حادثه را انحراف به چپ زانتیا اعلام کرد. وی افزود: مجروحان این حادثه را نیروهای امدادی و اورژانس 115 به بیمارستانهای منطقه منتقل کردند./واحدمرکزی خبر