اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو تصادف دلخراش ۹ قربانی گرفت



 

 دو تصادف دلخراش ۹ قربانی گرفت

 

دو فقره تصادف دلخراش در محورهای الیگودرز اصفهان و پلدختر اندیمشک جان ۹ نفر را گرفت.به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ هویدا تزار رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان لرستان با اعلام این خبر گفت : ماموران پلیس راه الیگودرز از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تصادف در محور الیگودرز اصفهان مطلع و به محل حادثه اعزام شدند.

تزار خاطر نشان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد تصادف میان یک دستگاه خودرو وانت نیسان با یک دستگاه سواری پیکان به رانندگی و سرنشینی ۷ تن رخ داده که راننده و سرنشینان خودرو پیکان بعلت شدت جراحات زیاد جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: در بررسی حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، علت بی احتیاطی از جانب راننده وانت نیسان، ناشی از تجاوز به چپ گزارش شد.

رییس پلیس راه لرستان در ادامه افزود : در یک فقره تصادف در محور پلدختر اندیمشک بین یک دستگاه کامیون هیوندا و وانت نیسان، هر دو راننده جان خود را از دست دادند.

تزار خاطر نشان کرد : علت تصادف توسط کارشناسان بی احتیاطی از جانب راننده وانت نیسان ناشی از عبور ممنوع گزارش شده است.

وی در خاتمه گفت: از رانندگان انتظارمی رود با احتیاط بیشتر و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با ایمنی بیشتر سفر خوبی برای خود و دیگران رقم زنند.... / خبرگزارى ایسنا 



ویدیو مرتبط :
بعد از تصادف دلخراش در جاده..هشدار...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار پژو ۲۰۶ و كامیون ۵ قربانی گرفت



 

صبح دوشنبه بر اثر برخورد یك دستگاه پژو ۲۰۶ و كامیون در جاده اهواز ـ شوش پنج سرنشین خودروی پژو به طرز فجیعی جان باختند. اسدالله موسوی در گفت وگو با خبرنگار «حوادث»خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهاركرد: این سانحه رانندگی ساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح امروز رخ داد و در این حادثه سه زن، یك مرد و یك كودك هشت ساله كشته شدند.

موسوی گفت: بر اثر برخورد شدید این ۲خودرو با یكدیگر، خودرو پژو ۲۰۶ به زیر كامیون رفت و یك ساعت پس از وقوع این سانحه دلخراش خودروی پژو از زیر كامیون بیرون آورده شد.

وی با اعلام اینكه برخورد شدید پژو با كامیون منجر به تكه تكه شدن و متلاشی شدن اجساد فوت شدگان شده است، گفت: در جریان این حادثه، راننده كامیون آسیبی ندیده است..... / خبرگزارى ایسنا