اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو اولویت مهم مجلس پس از مذاکرات


رئیس مجلس شورای اسلامی، حل مسائل اقتصادی در داخل و توجه به همگرایی داخلی را دو اولویت مهم مجلس در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای خواند.

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی صبح امروز و در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی تهران، در گفت‌وگو با رسانه ملی و در پاسخ به سؤالی درباره اولویت مجلس بعد از جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: دو اولویت مهم داخلی، در خصوص مذاکرات هسته‌ای در دستور کار مجلس قرار دارد.

وی افزود: اولین اولویت، توجه کامل به مسائل اقتصادی و حل این مسائل در داخل کشور است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دومین موضوع نیز همگرایی داخلی در کشور برای فایق آمدن بر مشکلات است.

لاریجانی همچنین عید سعید فطر را به ملت ایران تبریک گفت. 


ویدیو مرتبط :
تصویب اولویت طرح حفظ دستاوردهای هسته ای در مجلس ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عارف : تحقق اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین اولویت مجلس دهم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , عارف

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه مجلس دهم باید در راستای پیاده سازی ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی تلاش کند،گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مهم ترین اولویت مجلس دهم است.

محمدرضا عارف پس از پایان جلسه علنی امروز- یکشنبه 9 خرداد- در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به اولویت های مجلس دهم، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب مهم ترین اولویت کاری مجلس دهم است.

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با بیان اینکه مجلس دهم باید در راستای پیاده سازی 24 بند اقتصاد مقاومتی تلاش کند، افزود: توجه به اقتصاد دانش بنیان از ضروریات بهبود شرایط اقتصادی کشور است.

وی اجرایی شدن سیاست های کلی علم و فناوری را برای بهبود شرایط مهم خواند و تصریح کرد: سهم اقتصاد دانش بنیان باید از تولید ناخالص داخلی باید به زودی به 50 درصد برسد.

عارف ادامه داد: باید با همکاری جدی مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات در مسیر تحقق سیاست های رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی و تکیه به اقتصاد دانش بنیان و فناوری های نوین حرکت کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خانه ملت در خصوص اینکه تفاوت آراء در مجلس چه مزیتی برای مجلس دهم دارد، گفت: خیر است،آنچه اهمیت دارد این است که مجلس تصمیم می گیرد و مهم این است که بتوانیم با تعامل و همبستگی روز افزون مقدمات کارهای مهم را فراهم کنیم.