اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دویدن میان دو کشور با پای برهنه +عکس



دویدن میان دو کشور با پای برهنه +عکس

کار کردن برای خیریه امری پسندید و ارزشمند است از این رو هرکسی به اندازه خود دوست دارد در کارهای خیریه شریک باشد. بسیاری با پرداخت پول هایی کار خیر انجام می دهند و عده ای نیز درآمد فعالیت خاصی را در اختیار موسسات مخصوص قرار میدهند.

دویدن به دور دنیا یا فعالیت های ورزشی خاص از جمله مواردی هستند که می توان برای خیریه انجام داد و تا به حال افراد بسیاری بوده اند که سفرهای دور دنیا را تنها با هدف کمک به خیریه آغاز کرده اند. در این میان نیز افرادی هستند که با حرکات عجیب قصد انجام کار خوب و خیر را دارند.

"جوزف مایکل" یک مهندس ساکن مونترال است که راهی عجیب را برای کمک به خیریه آغاز کرده است. این مرد قصد دارد برای کمک به این موسسات خیریه مسیر 19 هزار کیلومتری میان کانادا تا آرژانتین را با پای برهنه بدود.

 

دویدن میان دو کشور با پای برهنه

 

این مرد که در اصل دو رگه مکزیکی-چینی است نزدیک به یک سال برای این سفر طولانی و عجیب خود تمرین کرده تا بتواند با انواع مشکلات پوستی و البته خاصی که ممکن است برای پایش به وجود آید آشنا شود.

این مرد 32 ساله باید از خانه خود کار را شروع کرده و از 14 کشور مختلف عبور کند. این مسیر 19 هزار کیلومتر طول دارد که 7 هزار کیلومتر از قطر زمین بلندتراست. این مرد اولین کسی نیست که این مسیر را می دود اما اولین فردی است که با پای برهنه این کار را انجام خواهد داد.

او اعتقاد دارد این کار هم برای خیریه مفید است و هم از خریدن کفش های اضافی جلوگیری می کند. او قصد دارد سفر خود را پس از 18 ماه به پایان برساند که به نظر زمان مناسبی برای این مسیر طولانی است.

 

دویدن میان دو کشور با پای برهنه

 منبع:yjc.ir

 


ویدیو مرتبط :
دویدن جمعی با پای بسته!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار دیدنی خانم وزیر با پای برهنه ! + عکس



 

 

به گزارش تکناز ، نخست وزیر استرالیا در یک مراسم اهدای جایزه توسط معترضان بومی مورد حمله قرار گرفت اما محافظانش او را نجات دادند.

 

 

 

 

آخرین اخبار ,آخرین اخبار ایران

 

 

 

آخرین اخبار ,آخرین اخبار ایران