اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دولت با مشکلات طاقت‌فرسایی رو به روست


یکی از مراجع تقلید معتقد است که دولت با مشکلات طاقت فرسایی روبه روست

خبرگزاری مهر: آیت‌الله العظمی حسین وحید خراسانی روز پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، ضمن تشکر از زحمات رئیس جمهوری و دولت، تصریح کرد: شما یکی از بهترین روسای جمهوری هستید و البته با مشکلات طاقت فرسایی روبه رو هستید.

این مرجع تقلید ضمن اشاره به اعجاز قرآن و قرائت آیه کریمه: «وَمَن یَتَوَكلَ‏ْ عَلىَ اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ» افزودند: با اتکای به دو کلمه و استمداد از این دو بر همه مشکلات فائق می‌شوید؛ یکی توکل بر خداوند، و دیگری توجه و توسل به کسی که عالم وجود به خاطر او برپاست و او حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.

در ابتدای این دیدار جمعی از مسئولان ارشد دولت نیز حضور داشتند و سپس آیت‌الله العظمی وحید خراسانی و رئیس جمهوری در جلسه ای خصوصی به گفت و گو در خصوص مهمترین مسایل کشور پرداختند.


ویدیو مرتبط :
دیگه این دل من طاقت دوری رو نداره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیت الله وحید خطاب به روحانی: شما یکی از بهترین روسای جمهور هستید، اما با مشکلات طاقت فرسایی روبرو هستید



اخبار,اخبار سیاسی , حسن روحانی

در ابتدای این دیدار جمعی از مسوولان ارشد دولت نیز حضور داشتند و سپس حضرت آیت الله وحید خراسانی و رییس جمهوری در جلسه ای خصوصی به گفت و گو در خصوص مهمترین مسایل کشور پرداختند.

شما یکی از بهترین روسای جمهوری هستید، اما با مشکلات طاقت فرسایی روبرو می باشید

حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، ضمن تشکر از زحمات رئیس جمهوری و دولت،تصریح کردند: شما یکی از بهترین روسای جمهوری هستید و البته با مشکلات طاقت فرسایی روبرو می باشید.

به گزارش انتخاب، این مرجع عالیقدر عالم تشیع در این دیدار که روز پنجشنبه و در جریان سفر استانی دولت تدبیر و امید به قم ، در بیت ایشانبرگزار شد، ضمن اشاره به اعجاز قرآن و قرائت آیه کریمه: وَمَن یَتَوَكلَ‏ْ عَلىَ اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ افزودند: با اتکای به دو کلمه و استمداد از این دو بر همه مشکلات فائق می شوید: یکی توکل بر خداوند، و دیگری توجه و توسل به کسی که عالم وجود به خاطر او برپاست و او حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.

در ابتدای این دیدار جمعی از مسوولان ارشد دولت نیز حضور داشتند و سپس حضرت آیت الله  وحید خراسانی و رییس جمهوری در جلسه ای خصوصی به گفت و گو در خصوص مهمترین مسایل کشور پرداختند.
اخبار سیاسی - انتخاب