اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوقلوهایی با رنگ‌های متفاوت+تصویر



اخبار گوناگون - دوقلوهایی با رنگ‌های متفاوت+تصویر

دوقلوهایی با 6 دقیقه فاصله با 2رنگ متفاوت به دنیا آمده‌اند.

«جولیا» و «تیموتی چارلز» 7 فرزند دارند و در میان آن‌ها یک جفت پسر دوقلو به نام‌های «تیرل» و «تیریس» هستند که به مدت 6 دقیقه فاصله بدنیا آمده‌اند و از نظر رنگ با هم تفاوت دارند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,دوقلو

 

تیرل پوستی روشن با موهای بلوند و مجعد دارد اما تیریس دورگه قهوه‌ای با موهای وزدار است؛ آنها با این که از نظر رنگ متفاوت هستند اما یک جور لباس می‌پوشند و بدون هم نمی‌توانند بخوابند.این تفاوت نتیجه ژنتیکی دارد، والدین جولیا سفید هستند اما مادر تیموتی پوست سفید و پدرش سیاه پوست است.


پدر این دوقلوها گفت: وقتی تیریس بعد از تیرل به دنیا آمد دکتر باور نمی‌کرد و می‌گفت تا به حال چنین چیزی ندیده بودم و برای همه عجیب بود که این 2دوقلو هستند.تیرل و تیریس 5 برادر و خواهر به نام‌های، سالینا 34 ساله، تریستان 18 ساله، شلی 15 ساله، جولیا 13ساله و کلارینا 11 ساله دارند که سالینا، تریستان و کلارینا دورگه هستند و شلی و جولیا سفید هستند.

اخبار گوناگون - فارس


ویدیو مرتبط :
دو تصویر متفاوت از زلزله آزربایجان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوقلوهایی با رنگ‌های متفاوت +عکس


«جولیا» و «تیموتی چارلز» 7 فرزند دارند و در میان آن‌ها یک جفت پسر دوقلو به نام‌های «تیرل» و «تیریس» هستند که به مدت 6 دقیقه فاصله بدنیا آمده‌اند و از نظر رنگ با هم تفاوت دارند.

خبرگزاری فارس: «جولیا» و «تیموتی چارلز» 7 فرزند دارند و در میان آن‌ها یک جفت پسر دوقلو به نام‌های «تیرل» و «تیریس» هستند که به مدت 6 دقیقه فاصله بدنیا آمده‌اند و از نظر رنگ با هم تفاوت دارند.

تیرل پوستی روشن با موهای بلوند و مجعد دارد اما تیریس دورگه قهوه‌ای با موهای وزدار است؛ آنها با این که از نظر رنگ متفاوت هستند اما یک جور لباس می‌پوشند و بدون هم نمی‌توانند بخوابند.

این تفاوت نتیجه ژنتیکی دارد، والدین جولیا سفید هستند اما مادر تیموتی پوست سفید و پدرش سیاه پوست است.

دوقلوهایی با رنگ‌های متفاوت +عکس

پدر این دوقلوها گفت: وقتی تیریس بعد از تیرل به دنیا آمد دکتر باور نمی‌کرد و می‌گفت تا به حال چنین چیزی ندیده بودم و برای همه عجیب بود که این 2دوقلو هستند.

تیرل و تیریس 5 برادر و خواهر به نام‌های، سالینا 34 ساله، تریستان 18 ساله، شلی 15 ساله، جولیا 13ساله و کلارینا 11 ساله دارند که سالینا، تریستان و کلارینا دورگه هستند و شلی و جولیا سفید هستند.