اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوستی شگفت‌انگیز گربه با جوجه‌ اردک‌ها+عکس



یک گربه سوئدی از جوجه هایی که به تازگی سر از تخم بیرون آورده اند مراقبت می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، یک گربه سوئدی از جوجه هایی که به تازگی سر از تخم بیرون آورده اند مراقبت می کند.

گربه ای سوئدی پس از به دنیا آمدن یک جفت جوجه محبت مادی اش را نثار آنان کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

صاحب گربه، اینگلا لیونگ، ویدیویی از بغل کردن دوجوجه ای که تازه سر از تخم بیرون آورده بودند توسط گربه اش السا به اشتراک گذاشت.

لیونگ میگوید :این گربه خودش می خواهد که این جوجه ها را جابجا کند.

لیونگ در یک مصاحبه محلی می گوید: اول که گربه آن ها را دیده بود فکر میکردم که می خواهد جوجه ها را بخورد ولی بعد از این که گربه را به آن ها نزدیک کردم دیدم که کاری با آن ها ندارد و فقط آن ها را در آغوش گرفته است.

لیونگ در ادامه گفت: السا و جوجه ها آنقدر با هم صمیمی شده اند که دیگر دلم نمی آید از هم جدایشان کنم.

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
شیر خوردن جوجه اردک ها از گربه ( شگفت انگیز )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنده شدن شگفت انگیز گربه +عکس



این گربه در یک حادثه رانندگی به شدت زخمی شده بود به طوری نیمی از صورتش را از دست داده است. او برای مدتی علائم حیاتی اش را از دست داده بود به همین دلیل به اشتباه او را خاک کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گربه ای که پس از تصادف زنده مانده بود به اشتباه توسط صاحبش خاک شد اما این گربه دوباره به زندگی بازگشت و توانست راهش را از دل زمین به بیرون پیدا کند و نشان بدهد که اگر می گویند گربه 9 جان دارد واقعا راست است.

این گربه در یک حادثه رانندگی به شدت زخمی شده بود به طوری نیمی از صورتش را از دست داده است. او برای مدتی علائم حیاتی اش را از دست داده بود به همین دلیل به اشتباه او را خاک کرده اند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,زنده شدن گربه


البته پس از گذشت 5 روز از خاک کردن این گربه در نزدیکی محل زندگی اش پیدا شد و درحالی که اوضاع خوبی نداشت سریعا به اورژانس دامپزشکی برده شد تا پزشکان به وضعیت او رسیدگی کنند. این گربه جمجمه اش شکسته است و صورتش زخم های بسیار بدی برداشته بود.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران