اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوستی خیابانی دختر جوان را در دام مرد شیطان صفت انداخت



 

 

 دوستی خیابانی دختر جوان را در دام مرد شیطان صفت انداخت

 

معاون اجتماعی استان تهران و البرز گفت: ماموران شهریار، فردی که با طرح دوستی و وعده ازدواج با دختر جوان با ترفندهای مختلف او را به دام انداخته و مورد آزار و اذیت قرار داده بود شناسایی و دستگیر شد.

معاون اجتماعی استان تهران و البرز گفت: ماموران شهریار، فردی که با طرح دوستی و وعده ازدواج با دختر جوان با ترفندهای مختلف او را به دام انداخته و مورد آزار و اذیت قرار داده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ مهدی یارندی در تشریح این خبر گفت: هجدهم مرداد ماه سالجاری در پی دریافت پرونده ای از سوی مراجع قضایی مبنی بر این که زن جوان به نام «سیما» از سوی فردی به نام «شایان» مورد تهدید، اذیت و آزار، سرقت و تجاوز به عنف قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی گفت: سیما با حضور در پلیس اطلاعات عنوان كرد كه مدتی پیش پسر جوانی که خود را شایان معرفی کرد پس از طرح دوستی و وعده ازدواج، آنقدر به من نزدیک شد که من به حرف های وی اعتماد کردم و در یکی از روزها به این بهانه که می خواهد آهنگ و برنامه جدید به گوشی تلفن همراهم بریزد گوشی ام را از من گرفت و با استفاده از این موقعیت، عکس ها و فیلم های شخصی مرا به تلفن همراه خود بلوتوث کرد و تهدید کرد که چنانچه ارتباط خود را با وی قطع کنم یا به خواسته های شیطانی وی تن در ندهم عکس ها و فیلم های مرا در سطح شهر پخش خواهد کرد.

وی با بیان اینكه براساس اظهارت دختر جوان، روزی شایان با وی تماس گرفته و با این بهانه كه می خواهد درباره موضوع مهمی با او صحبت کند او را به منزلی دعوت كرده و شایان نیز نقشه شوم خود را عملی كرد.

یارندی با استناد به سخنان «سیما» گفت كه شایان به مدت۲۴ ساعت این دخترجوان را در خانه خود حبس کرده و در این مدت به مراتب او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سرانجام او را در یکی از محله های شهریار رها کرده است.

یارندی تصریح کرد: با توجه به اظهارات شاکی محل سکونت و کلیه پاتوق های احتمالی شایان تحت مراقبت نامحسوس ماموران قرار گرفت تا این که پس از چندین روز، سرانجام شایان ۲۳ ساله دستگیر و از وی کارت حافظه تلفن همراه دختر جوان و لب تاپی که حاوی تصاویر شخصی سیما بود کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهم پس از دستگیری در بازجویی فنی و پلیس، بر اعمال شنیع خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد..... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
دختر اسیدی ( شیطان صفت )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف؛ دختر جوان را از دام مرد شیطان صفت نجات داد



اخبار,اخبارحوادث, حوادث  روز


 دختری 25ساله و دانشجوی فوق لیسانس یكی از دانشگاه‌های معتبر تهران است. او روز حادثه از كتابخانه خارج شده و كنار اتوبان منتظرتاكسی بود كه در دام مردی شیطان‌صفت گرفتار شد اما یك تصادف كه بیشتر شبیه یك معجزه بود، او را نجات داد. این خانم مهندس كه روز‌گذشته در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی حاضر شده بود به بازپرس احمدبیگی گفت: ظهر شنبه 30آبان‌ماه برای خواندن درس همراه دوستم به كتابخانه رفته بودم.

معمولا همیشه با خودروی خودم به كتابخانه و دانشگاه می‌روم اما آن روز با ماشین دوستم رفتم. ساعت حدودا 20:30بود كه از كتابخانه خارج شدیم و چون دوستم برایش كاری پیش آمده بود مرا كنار اتوبان حقانی پیاده كرد و رفت. درحالی‌كه منتظر تاكسی بودم ناگهان مردی را دیدم كه از یك كامیون پیاده شد و به سمت فضای سبز كنار اتوبان رفت. راننده كامیون به من نزدیك شد و من كه ترسیده بودم داد و فریاد كردم اما او دستانش را روی دهانم گذاشت و مرا 15-10متری روی زمین كشید و با عبور از جدول مرا به فضای سبز برد.

نفسم بند آمده بود و امیدی برای زنده ماندن نداشتم. در آن لحظه به‌صورتش چنگ انداختم كه او همان لحظه دستانش را از روی دهانم برداشت و توانستم نفس بكشم. دختر جوان درحالی‌كه اشك می‌ریخت ادامه داد: راننده كامیون مرا روی فضای سبز به زمین كوبید، به‌طوری كه كیف پول و موبایلم به اطراف پرت شد.

در آن لحظه التماسش كردم كه رهایم كند اما او با تهدید می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد. دیگر امیدی به نجات یافتن نداشتم كه ناگهان چیزی شبیه به یك معجزه رخ داد. یك خودروی گلف به كامیون مرد شیطان صفت كه كنار اتوبان پارك كرده بود كوبید و شدت تصادف به حدی بود كه دود زیادی در هوا پخش شد. همان لحظه راننده كامیون مرا رها كرد و به سمت ماشینش رفت. در چنین شرایطی من از محل فرار كردم و خودم را به یك آژانس خودرو رساندم. از آنجا كه كیف پولم در محل افتاده بود ماجرا را برای یك راننده آژانس تعریف كردم كه او مرا به محل حادثه برگرداند و پلیس را خبر كرد. راننده كامیون هنوز در محل ایستاده و منتظر پلیس راهور بود تا میزان خسارت تصادف مشخص شود كه توسط ماموران دستگیر شد.

مادر این دختر جوان هم كه در دادسرا بود با گریه به قاضی گفت: بارها شنیده بودم كه می‌گویند معجزه رخ داد اما خودم هیچ وقت از نزدیك آن را لمس نكرده بودم. شنبه شب اما معجزه را دیدم، ‌آن هم با تصادف. تصادفی كه زندگی دخترم را نجات داد و شاید اگر این حادثه رخ نمی‌داد معلوم نبود كه چه بلایی سر دخترم می‌آمد.

پس از گفته‌های این زن نوبت به متهم رسید. او دهه30 عمرش را رد كرد و سرش را پایین انداخته و روی صندلی پیش روی بازپرس جنایی نشسته است. این مرد 31ساله یك دختر خردسال دارد كه وقتی قاضی از او می‌پرسد اگر چنین بلایی روزی سر دخترت بیاید، ‌چه می‌كنی؟ مرد جوان از روی عصبانیت دستانش را می‌فشارد و می‌گوید:

اشتباه كردم، ‌از این دختر جوان و خانواده‌اش می‌خواهم كه مرا ببخشند. وی ادامه می‌دهد: من آن شب از پاكدشت بار سفال با خود به تهران آورده بودم و می‌خواستم در شمال تهران تحویل بدهم. اما برای انجام كاری كنار اتوبان توقف كردم وقتی پیاده شدم چشمم به این دختر جوان افتاد كه منتظر تاكسی بود. ابتدا می‌خواستم او را برسانم امادختر جوان فریاد زد كه مزاحمش نشوم. ناگهان وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد و به سمت او حمله‌ور شدم كه برخلاف آنچه تصور می‌كردم گیر افتادم و حالا تقاضای بخشش دارم.به گزارش همشهری، راننده كامیون با دستور قاضی در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

اخبار  حوادث  -  همشهری