اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دور دنیا با پای پیاده! +عکس



دور دنیا با پای پیاده! +عکس

"ماساهیتو یوشیتا" یک شهروند ژاپنی است که پس از چهار سال و نیم توانست با پای پیاده دنیا را دور بزند.او در این مدت از 7 جفت کفش استفاده کرده است.

سفرهای به دور دنیا یکی از جالب ترین داستان ها از گذشته تا به امروز بوده است که تا به حال نیز افراد زیادی آن را به پایان رسانده اند. هر کسی با وسیله خودش و برخی نیز تنها با قدم زدن این کار را انجام داده اند.

"ماساهیتو یوشیتا" یک شهروند ژاپنی است که پس از چهار سال و نیم توانست با پای پیاده دنیا را دور بزند. او برای این کار مجبور به گذر از 4 قاره جهان شده است و البته خودش این چهار سال را بهترین روزهای زندگی اش می داند.

ور دنیا با پای پیاده, سفر به دور دنیا

این مرد 32 ساله سفر خود را در روز سال نو در سال 2009 از ژاپن آغاز کرده است که در طی مسیر برای گذر از برخی دریاها از کشتی یا هواپیما نیز استفاده کرده است تا بتواند این مسیر 40 هزار کیلومتری را به پایان برساند.

ور دنیا با پای پیاده, سفر به دور دنیا

او با گذر از قاره آسیا و اروپا به آمریکا رسید و سپس به اقیانوسیه رفت و از آنجا راهی ژاپن شد. او برای تمام کردن این راهپیمایی طولانی از 7 جفت کفش استفاده کرده است و همه آن ها را به عنوان یادگاری نگه داشته است.
منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
سفر به دور دنیا برای انداختن عکس "سلفی"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که با یخچال دور دنیا را پیاده می رود +عکس



اخبار گوناکون - مردی که با یخچال دور دنیا را پیاده می رود +عکس

"تونی موریسون" یکی از افرادی است که برای کمک کردن به موسسه های خیریه دست به کارهای جالبی می زند.

افراد زیادی بوده اند که در تاریخ برای جمع کردن پولی برای خیریه یا بدست آوردن هزینه درمان تعدادی از بیماران خاص سفری را به دور دنیا آن هم با پای پیاده آغاز کرده اند تا در این راه بیماران را ملاقات کرده و از مردم طلب کمک کنند.

"تونی موریسون" یکی از افرادی است که برای کمک کردن به موسسه های خیریه دست به کارهای جالبی می زند. او چندین بار مسافت های طولانی را دویده است اما از نظر خودش نتوانسته آنجور که باید کمک های چشمگیری جمع کند از این رو بسیار ناراحت بود تا اینکه فکر خاصی به ذهنش رسید.

 

اخبار,اخبار گوناکون,مردی که با یخچال دور دنیا را پیاده می رود

این مرد 49 ساله حالا نزدیم به سه سال است که به همراه یک یخچال که روی کولش قرار داده شده است دور دنیا را سفر می کند. این یخچال 42 کیلوگرم وزن دارد و باعث به وجود آمدن آسیب های خاص در کمرش شده است.

او با تمام این مشکلات باز هم روی کار خود اصرار دارد و همیشه در مصاحبه ها می گوید از این یخچال بیزار شده است اما تنها راهی است که می تواند کمی توجه افرادی که قصد کمک دارند را به خود جلب کند. 

 

اخبار,اخبار گوناکون,مردی که با یخچال دور دنیا را پیاده می رود

 

اخبار,اخبار گوناکون,مردی که با یخچال دور دنیا را پیاده می رود

 

اخبار,اخبار گوناکون,مردی که با یخچال دور دنیا را پیاده می رود

 

 اخبار گوناکون - باشگاه خبرنگاران