اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دور جدید نام‌نویسی دریافت یارانه‌ها از 15 اسفند



 

 


یارانه

 

 

وزیر رفاه و تامین اجتماعی از آغاز دور جدید نام نویسی برای دریافت یارانه‌های نقدی در نیمه اسفند خبر داد.

به گزارش ایسنا، صادق محصولی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: سایت وزارت رفاه و تامین اجتماعی " رفاهی " تا 15 اسفند برای نام نویسی از متقاضیان جدید باز می‌شود.

وی با بیان این كه البته سایت مركز آمار زودتر از این تاریخ باز می‌شود، در پاسخ به این پرسش كه آیا یارانه دوره‌های قبل برای كسانی كه به تازگی نام نویسی كنند پرداخت خواهد شد، گفت: یارانه‌های قبلی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی در خاتمه تاكید كرد: افرادی كه در دوره جدید نام نویسی كنند اگر حسابشان در اسفند تایید شود از نخستین پرداخت ما در 28 فروردین 90 یارانه دریافت خواهند كرد..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
یارانه اسفند ماه زودتر پرداخت می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دور جدید ثبت نام از واحدهای صنعتی برای دریافت یارانه



 

 

 

یارارنه

 

 

کلیه بنگاههای صنعتی که تجربیات موفقی دارند می توانند با مراجعه به وبگاه ستاد تحول صنایع و معادن به آدرسWWW.STSM.IR نسبت به معرفی این تجربیات اقدام کنند.

ثبت نام 2 طرح دیگر از طرحهای بسته حمایتی وزارت صنایع از بخش صنعت و معدن در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها با عنوان "آسیب پذیری بنگاهها" و "تجربیات موفق" از امروز آغاز شد.

علی نبوی مدیر برنامه انرژی ستاد تحول صنایع و معادن با اعلام این خبر گفت: رشته فعالیتهایی که با قیمتهای فعلی انرژی، سهم انرژی در ارزش ستانده (قیمت فروش) محصول آنها بیشتر از 3 درصد باشد جزو رشته های آسیب پذیر محسوب می شوند که فهرست  آنها در وبگاه ستاد تحول صنایع و معادن  به آدرس WWW.STSM.IR    قابل  مشاهده است.

بنگاههایی که در یکی از این رشته ها فعالیت می کنند، نیازی به ثبت نام در فرایند شناسایی بنگاههای آسیب پذیر ندارند و در حال حاضر تنها از بنگاههایی ثبت نام  می شود که در هیچ یک از رشته فعالیتهای مذکور قرار نمی گیرند ولی احتمال می دهند جزو بنگاههای آسیب پذیر در مقابل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها باشند، این واحدها می توانند با مراجعه به وبگاه ستاد تحول صنایع و معادن به آدرس WWW.STSM.IR اقدام به ثبت نام نمایند.

امین کلاهدوزان مدیر برنامه مدیریت و منابع انسانی ستاد تحول صنایع و معادن هدف از اجرای پروژه "ثبت تجربیات موفق" را شناسایی و شناساندن تجربیات موفق و با ارزش واحد های صنعتی در تمامی حوزه های مدیریتی و فنی عنوان کرد و افزود:  آشنایی مدیران صنعتی با تجربیات موفق بقیه بنگاهها دارای ثمرات فراوانی همچون افزایش اعتماد به نفس مدیران در مواجهه با تنگناها و کاهش هزینه های مواجهه با این مشکلات است و ثبت این تجربیات موفق می تواند به گنجینه ارزشمندی برای  صنعت تبدیل شود.

به گفته وی، کلیه بنگاههای صنعتی که تجربیات موفقی دارند می توانند با مراجعه به وبگاه ستاد تحول صنایع و معادن به آدرسWWW.STSM.IR   نسبت به معرفی این تجربیات اقدام کنند و پس از بررسی و ارزیابی این تجربیات وزارت صنایع و معدن نسبت به مستند سازی و انتشار  این تجربیات اقدام خواهد نمود.

ثبت نام برای اخذ تسهیلات جهت تولید مولدهای برق مقیاس کوچک (CHP)  که از 18خردادماه امسال آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد. تاکنون نیز بیش از 160 واحد صنعتی و معدنی برای اخذ تسهیلات  در این طرح ثبت نام کرده‌اند. اشخاصی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارند می توانند به وبگاه ستاد تحول صنایع و معادن مراجعه کنند...../تحلیل:عصرایران