اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوربین تصویر سارق خونسرد را ثبت کرد


مردی با خونسردی تمام به دانشگاه رفت و با سرقت کیف یک دانشجو پا به فرار گذاشت. پلیس از شهروندان درخواست کرد در صورتی که متهم را شناسایی کردند اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار دهند.

خبرگزاری مهر: مردی با خونسردی تمام به دانشگاه رفت و با سرقت کیف یک دانشجو پا به فرار گذاشت. پلیس از شهروندان درخواست کرد در صورتی که متهم را شناسایی کردند اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار دهند.

 ۱۹ اردیبهشت ۹۵ دختر دانشجویی از دانشگاهی در تهران با مراجعه به کلانتری ۱۴۸ انقلاب ادعا کرد که وسایل شخصی اش توسط یک ناشناس در داخل دانشگاه به سرقت رفته است.

ماجرای سرقت در دانشگاه با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۶ تهران برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

دوربین ها تصویر سارق خونسرد را ثبت کردند

دختر دانشجو وقتی در برابر تیم پلیسی قرار گرفت، گفت: پس از خوردن غذا در سلف سرویس دانشگاه برای تشکیل کلاس به همراه سایر دانشجویان به کلاس خود مراجعه کرده اما در کمال تعجب متوجه شدم که کیفم شامل یک لپ تاپ، کیف پول و مدارک شناسایی ام به سرقت رفته است.

کارآگاهان با شنیدن جزییات سرقت به بررسی دوربین های مداربسته دانشگاه پرداختند و موفق به شناسایی تصویر یک مرد ناشناس شدند که با کیف دستی متعلق به دختر دانشجو از در دانشگاه خارج شده است.

با توجه به شناسایی نشدن دزد دانشگاه بازپرس پرونده با درخواست انتشار تصاویر از کسانیکه وی را می شناسند و اطلاعاتی از مخفیگاه وی دارند خواست تا با شماره ۸۸۵۰۵۷۵۳ پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.


ویدیو مرتبط :
ثبت تصویر ضبط شده انفجار پالایشگاه توسط دوربین مداربسته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر متحرک خارق‌العاده از رعد و برق/عکس‌های ثبت شده توسط دوربین جدید با سرعت بالا



محققان در موسسه فناوری فلوریدا همزمان با آزمایش یک دوربین جدید با سرعت بالا موفق به ثبت تصاویر خیره کننده از رعد و برق در 7000 فریم در ثانیه شدند.

 اخبارگوناگون ,خبرهای  گوناگون ,رعد و برق