اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوازده ساعت تلاش برای یافتن 75 دانشجو در ارتفاعات فومن



اخبار حوادث - دوازده ساعت تلاش برای یافتن 75 دانشجو در ارتفاعات فومن

سخنگوی سازمان امداد و نجات از تلاش 12ساعته 28امدادگر برای یافتن 75دانشجو که به علت مه گرفتگی در ارتفاعات فومن مفقود شده بودند خبرداد.

حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به مفقود شدن یک تیم کوهنوردی دانشجویی در ارتفاعات فومن تصریح کرد: روز 4شنبه ساعت 19و50دقیقه یک تیم دانشجویی دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه به علت مه گرفتگی و نداشتن تجهیزات لازم مفقود شدند.

وی در ادامه بیان داشت: مفقودی این دانشجویان از طریق اورژانس به امداد و نجات اطلاع داده شد و به سرعت 28 امدادگر به منطقه کوهستانی فومن-ماسوله مابین منطقه کوهستانی للندیز و کوه بن محل مفقود شدن دانشجویان اعزام شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات در ادامه افزود: سرانجام پس از 12ساعت تلاش 4تیم عملیاتی،‌ دانشجویان پیدا شدند و تنها مصدوم این تیم کوهنوردی که یک خانم بود پس از درمان سرپایی به بیمارستان منتقل شد.

 به گفته درخشان وضعیت دانشجویان مناسب گزارش شده است. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تلاش چند ایرانی برای یافتن کلپچ در کانادا!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات 75 دانشجوی پیام نور از ارتفاعات فومن


سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جزییات عملیات نجات جان 75 دانشجوی پیام نور را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: حسین درخشان  در تشریح جزییات عملیات مفقودشدن 75 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه گفت:‌ در ساعت 19:50 روز چهارشنبه از طریق تماس با مرکز 112، امدادگران در جریان مفقودشدن گروهی از افراد در ارتفاعات فومن قرار گرفتند.

وی افزود: با حضور امدادگران مشخص شد که 75 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه مابین منطقه کوهستانی للندیز و کوه بن در منطقه ماسوله به علت مه‌گرفتگی و نداشتن تجهیزات مناسب زمین‌گیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه 28 امدادگر در چندین ساعت عملیات جستجو، سرانجام نسبت به امدادرسانی به این افراد اقدام کردند گفت:‌ یک نفر از این دانشجویان زن به علت ترومای مچ پا مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.