اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دم خروس "منافقین" از زیر کلاه کویتی ها بیرون زد!



مقاله نویسی یک عضو ارشد منافقین در روزنامه کویتی السیاسه ، پرده از روابط جریان حاکم بر کویت و سازمان تروریستی مجاهدین خلق برانداخت ؛ السیاسه ، روزنامه نزدیک به خاندان حکومتی کویت است و رئیس آن ، احمد جار الله نیز روابط نزدیکی با آل صباح دارد.

 

به گزارش عصر ایران، "محمد اقبال" بدون ذکر هویت خود به عنوان یکی از اعضای ارشد منافقین در پادگان اشرف با انتشار مقاله ای در روزنامه السیاسه کویت با عنوان "پاسخ ایران به طرح پادشاه" سعی کرد با تمجید از پادشاه عربستان و اتهام زنی به ایران بهانه ای برای مطرح کردن منافقین پیدا کند.

گفتنی است منفور بودن سازمان مجاهدین به حدی در جهان عرب آشکار است که قریب به اتفاق رسانه های عربی و حتی رسانه های ضد ایرانی هم از انتشار اخبار این گروه تروریستی و دروغ پردازی ها و اتهام زنی های آنها علیه ایران خودداری می کنند.

اقبال که در این مقاله با عنوان کارشناس ایرانی مسائل استراتژیک (!) - و نه عضو سازمان مجاهدین خلق - معرفی شده ، با اشاره به دو خبر منتشر شده در بخش خبری شبکه اول صداوسیما و سایت خبری عصر ایران می نویسد:' دولت ایران عامل تفرقه افکنی مذهبی در عراق است. انفجارهای اخیر در این کشور هم برای منع ایجاد حکومت ملی دموکراتیک در عراق صورت گرفتند."

شبکه اول تلویزیون ایران در ساعت 8 و 18 دقیقه عصر روز چهارشنبه سوم نوامبر اعلام کرد: 22 انفجار در مناطق مختلفی از بغداد روی دادند که باعث خون ریزی بسیاری در میان مردم شد . این انفجارها پس از مخالفت یکپارچه ملت عراق و احزاب و مقامات این کشور با طرح پیشنهادی پادشاه عربستان برای برگزاری نشست دست یابی به توافق برای تشکیل دولت آینده عراق در ریاض روی می دهند.

همچنین در روز 9 نوامبر جاری سایت دولتی(معنای دولتی بودن را هم فهمیدیم!) "عصر ایران" در ساعت هشت و 25 دقیقه صبح به وقت محلی اعلام کرد :" دقایقی پیش انفجارهای شدیدی در بغداد روی داد که صدای آنها را می توان در مناطق صالحیه، الخضرا و باب الشرجی بغداد شنید.

عصر ایران قبل از شبکه های عربی ، اقدام به انتشار این خبر کرد . یک روز قبل از آن یعنی در روز دوشنبه 8 نوامبر حداقل 19 نفر در انفجارهایی در کربلا، نجف و بصره کشته شدند. اینها پاسخ نظام ایران به پیشنهاد پادشاه عربستان است. "

عمق استدلال این عضو سازمان مجاهدین که اینک به درگاه خاندان حکومتی کویت پناه برده است در به اصطلاح تحلیل اش مشخص است:  سایت عصرایران ، خبر انفجارها را زود تر از بقیه رسانه ها داده ، پس انفجارها کار ایران بوده است!

با این "مثلاً استدلال" ، می توان گفت چون خبرگزاری دولتی اسپانیا ، در 11 مارس 2004 اولین رسانه ای بود که خبر عملیات تروریستی در متروی مادرید را منتشر کرد ، پس کشتار 200 نفر در آن روز خونین کار دولت این کشور بوده است!

این نویسنده که گویا مدت ها زندگی در اردوگاه اشرف "عراق" ، ایرانیت او را زدوده ، در ادامه مقاله اش در روزنامه "کویت"ی ، به تمجید از پادشاه "عربستان"می پردازد و می نویسد:  پادشاه عربستان پیش از این از رئیس جمهور و تمامی گروه های سیاسی پیروز در انتخابات پارلمانی این کشور دعوت کرده بود تا پس از موعد حج در شهر ریاض گردهم بیایند و تشکیل دولت آینده عراق را به بحث گذاشته و در این باره به توافق برسند. بدون شک پیشنهاد پادشاه عربستان سعودی برای حل بحران در عراق که با استقبال گسترده داخلی و خارجی مواجه شد ضربه سنگینی به توطئه های ایران  و مزدورانش در عراق وارد کرد.

البته وی به برخورد سرد شیعیان و کردهای عراق با پیشنهاد پادشاه عربستان و نیز ناکامی علاوی تحت حمایت سعودی ها برای رسیدن به نخست وزیری اشاره نکرده است.

اقبال در نهایت یادی هم از همکاران تروریست خود که اخیراً مظلوم واقع شده اند (!) کرده و با عیان کردن "دم خروس منافقین زیر کلاه کویتی ها" و ابراز ناراحتی از این که دولت مالکی نگذاشته مانند دوران صدام به اعمال تروریستی بپردازند نوشته است: "رژیم ایران از ابتدا خواستار ادامه کار مالکی در سمت نخست وزیری عراق شده بود. مالکی پس از سفر به تهران تاکیدات بیشتری برای اعمال فشارهای مضاعف بر ساکنان شهرک اشرف و اعضای سازمان مجاهدین خلق و سرکوب آنها دریافت کرد. "

تا پیش از دستگیری ریگی ، رسانه های عربی ضد ایرانی ، عمدتاً به انعکاس اخبار گروه تروریستی جندالله می پرداختند ولی اینک به نظر می رسد با انهدام گروه ریگی ، بار دیگر سراغ بقایای منافقین رفته و با نامیدن تروریست های نشان دار به عنوان روزنامه نگار و تحلیل گر (آن هم تحلیل گر مسائل استراتژیک) می کوشند هم برای روزنامه های خود مطلب دست و پا کنند و هم امیدوار باشند  بار دیگر بتوانند تروریست های سازمان مجاهدین را احیا کنند.

... و البته اعضای تروریست سازمان مجاهدین هم باید نان بخورند ، دیروز سر سفره صدام و امروز بر درگاه خاندان آل صباح کویتی و آل سعودی !.../عصر ایران


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دم خروس بیرون زد:‌ دانشجوی ستاره دار واقعیت داشت




 اخبار  سیاسی - دم خروس بیرون زد:‌ دانشجوی ستاره دار واقعیت داشت

محمود احمدی نژاد: دانشجویان ستاره‌دار از کجا درآمد که آقای موسوی امروز می‌کوبد در کله این دولت و استنادش هم به حرف یک عده‌ای است که من نمی‌دانم این عده کی هستند./محمد مهدی زاهدی ، وزیر علوم دولت نهم: بحث دانشجوی ستاره‌دار ساخته و پرداخته ذهن روزنامه‌ای است که در زمان اصلاحات منتشر شد و آن را وارد جریان پرحاشیه‌ای کرد./کامران دانشجو وزیر پیشین علوم: ما هیچ وقت دانشجو اخراج نکردیم.

  ابتدا این چند کلمه را از کیهان بخوانید:
«مباحثی همچون بازگشت دانشجویان ستاره‌دار به تحصیل از حاشیه‌هایی است که در عمر یک ساله وزارت علوم دولت یازدهم شاهد آن هستیم. جای بسی تاسف است که فرجی دانا در این خصوص در گفت وگویی اعلام کرد که این دانشجویان می‌توانند ادامه تحصیل دهند و بنده تا پایان از این تصمیم وزارت علوم دفاع می‌کنم.»
16 تیر 93 - کیهان

بله!‌ درست است. قرار است سر وزیر علوم را ببُرند ،‌چرا که می خواهد دانشجویانی که در دوران احمدی نژاد از تحصیل محروم شده بودند بتوانند ادامه تحصیل دهند.

اخبار,اخبار سیاسی,دانشجویان ستاره‌دار


این که کجای این کار جرم بزرگی است که مجلسی ها ماه هاست درگیر آنند، مسأله ای است که خود نمایندگان باید بدان پاسخ دهند؛ نکته اما اینجاست که همان هایی که امروز علیه وزارت علوم موضع می گیرند که "چرا می خواهد دانشجویان ستاره دار را به کلاس هایشان برگرداند" تا قبل از این موضوع دانشجویان ستاره دار را اساساً تکذیب و انکار می کردند و می گفتند کسی اخراج نشده است.

بخشی از ادعاهای دیروز آقایان را بخوانید:
کامران دانشجو وزیر پیشین علوم: ما هیچ وقت دانشجو اخراج نکردیم، اصلا وزارت علوم نمی‌تواند دانشجو اخراج کند. اگر کسی به عنوان مساله سیاسی از دانشگاه اخراج شده است، باید مصداقی بیان کند والا این می‌شود شعار.


دانشجویان ستاره‌دار یک تاریخ مصرف دارند و تاریخ مصرف آن مربوط به زمان انتخابات است و این به عنوان یک ابزار تبلیغاتی است و مصرفش هم به دوره انتخابات برمی‌گردد
25 آبان 92 - تسنیم

محمود احمدی نژاد: آقای موسوی! من بعضی وقت‌ها دلم می‌سوزد یک اطلاعاتی را شما مطرح می‌کنید که می‌دانم از روی بی‌اطلاعی است. من یک موردش را باز می‌کنم برای اینکه معلوم بشود که اطلاعات شما از کجاست. دانشجویان ستاره‌دار از کجا درآمد که آقای موسوی امروز می‌کوبد در کله این دولت و استنادش هم به حرف یک عده‌ای است که من نمی‌دانم این عده کی هستند.
مناظره با میرحسین موسوی در جریان انتخابات 88

محمد مهدی زاهدی ، وزیر علوم دولت نهم: بحث دانشجوی ستاره‌دار ساخته و پرداخته ذهن روزنامه‌ای است که در زمان اصلاحات منتشر شد و آن را وارد جریان پرحاشیه‌ای کرد.
1 تیر 92 - جهان

مدیر کل سابق حقوقی سازمان امور دانشجویان، با تکذیب ستاره دار شدن دانشجویان منتقد، اعلام کرد که در حال حاضر حتی یک دانشجوی ستاره دار نداریم.
18 آذر 91 - مهر

معاون سابق دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت:دانشجوی ستاره‌دار نداریم
9 تیر 92 - فارس

حال سؤال این است که اگر دانشجوی اخراجی و ستاره دار نداشتیم چگونه است که امروز جرم وزیر علوم برگرداندن آنهاست. اگر هم دانشجوی ستاره دار اخراجی داشتیم و انکار می شد که جای تأسف بیشتری دارد.


فقط 2 نکته را برای بار چند هزارم به مسوولان سابق و لاحق یادآور می شویم:‌اول این که چیزی در دنیا وجود دارد به نام "آرشیو" که می شود بدان مراجعه کرد و دوم این که مردم می فهمند.
 اخبار سیاسی - عصر ایران