اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دل نوشته فرزند شهید همت در باره مذاکرات


محمدمهدی همت، فرزند شهید همت در صفحه شخصی خود به موضوع بیانیه هسته ای ایران پرداخت و نکاتی را مطرح کرد.

روزنامه اطلاعات: محمدمهدی همت، فرزند شهید همت در صفحه شخصی خود به موضوع بیانیه هسته ای ایران پرداخت و نکاتی را مطرح کرد.

متن کامل نوشتار محمد مهدی همت، به شرح زیر است:

خاطرم هست گفته بودم که اگر این دفعه هم مذاکرات به بن بست خورد تنها راه عبور از این خیابان برای ما کبریت زدن به چاشنی جنگ جهانی جدید است، چرا که ما راه دیگری نداریم، گاهی بهترین دفاع روی آوردن به حمله است و این بار واقعا گزینه دیگری روی میز نبود.

اما نقش رهبری باز هم موجب نجات کشور شد. انتخاب شگفت انگیز حاج قاسم سلیمانی به عنوان "قهرمان ملی رزمی"، حمایت از دکتر ظریف و تیم اش به عنوان ""، نگاه مثبت و حامیانه در مذاکرات و صد البته صبوری ایشان در دوران آقای احمدی نژاد برای حفظ و بقا و آبروی نظام راه حل‌های مردی بود که رهبر مقتدر و هوشمند ایران اسلامی است.

روی صحبتم اما با آنهائی ست که معتقدند در مذاکرات هرچه دادیم باج بوده و هرچه گرفتیم ذلت!

شکی نیست که این پیکان ها همان پیکان هائی ست که علی(ع) را نشانه می‌رفت و به زور ابوموسی ها را برای دیپلماسی تحمیل کردند، چرا که امکان ندارد رهبری جزء به جزء مسائل را پیگیر نبوده و درایت و مدیریت نکرده باشند پس آگاه باشید! که خط قرمز ما ولایت است و پا فراتر از مرزتان نگذارید.

اداره یک کشور بچه بازی نیست که با لج و لج بازی پیش برود. گاهی با خود فکر می کنم تلخ ترین کار رهبری خون دل خوردن و صبوری کردن است، چرا که برای بزرگتری کردن برای یک ملت و یک کشور با در نظر گرفتن همه ی جوانب گاهی به "جام زهر" ختم می شود، گاهی به "نرمش قهرمانانه"

و اما بعد...

با یک بازنگری به اوضاع منطقه و نا امنی در آن به سادگی می شود نقش رهبری را دوباره مشاهده کرد و متوجه شد که ایشان بهترین محافظ برای خون شهیدان و امنیت در نظام و خاک ما بوده و هستند و ژنرال های بین المللی رهبری چه با لباس نظامی، چه با لباس روحانیت و چه با لباس دیپلماسی در دنیا بهترین نقش را ایفا می کنند. خاطرم هست سید حسن نصرالله به من می گفت: قدر رهبری را باید دانست، کاش همه مثل من ایشان را می شناختند.

همه چیز را فهمیدن و به روی خود نیاوردن اما از همه چیز تلخ تر است... ممنونم رهبرم... سرباز کوچک ایشان قدردان است انشاء الله...


ویدیو مرتبط :
شهید همت، فرزند امام حسین(ع) بود...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فرزند شهید همت به مفاسد دولت احمدی نژاد(+عکس)



 اخبار سیاسی - واکنش فرزند شهید همت به مفاسد دولت احمدی نژاد

یکی دو سال پیش که به منزل آیت اللّه هاشمی رفته بودیم ، به ایشان گفتم که تمام درد برخی از مردم در اثر نابخردی ، شده سمهیهٔ دانشگاه ایثارگران و ثروت خانوادهٔ هاشمی . عده ای هم از این نابخردی سوء استفاده کرده و بیشتر به آن پر و بال دادند و با پنهان شدن در پشت آن ، به دزدی و چپاول مشغول شدند…

 مصطفی همت، فرزند شهید محمد ابراهیم همت از سرداران شهید جنگ ایران و عراق در آخرین استاتوس فیس بوکی خود نسبت به انتشار اخبار مربوط به معوقات بانکی میلیاردی واکنش نشان داد.


به گزارش پیام نو، همت در این استاتوس فیس بوکی ضمن انتقاد از وضعیت مفاسد اقتصادی و شیوع آن در دولت محمود احمدی نژاد با اشاره به شعارهای وی در انتخابات های ۸۴ و ۸۸ نوشته است که محمود احمدی نژاد با شعار “مبارزه با فساد اقتصادی و فامیل بازی و چند شغله بودن مدیران” به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمد ؛ اما چیزی که در عمل انجام داد ، ایجاد فساد محض در اقتصاد و سیاست و فرهنگ ایران بود . در زمینهٔ چند شغلگی! که افرادی چون الهام و مشایی احتمالا در طول تاریخ ایران رکورددارند .


مصطفی همت در ادامه این استاتوس بلند فیس بوکی به بیان خاطره ای از دیدارش با هاشمی رفسنجانی پرداخته و گفته است:


«یکی دو سال پیش که به منزل آیت اللّه هاشمی رفته بودیم ، به ایشان گفتم که تمام درد برخی از مردم در اثر نابخردی ، شده سمهیهٔ دانشگاه ایثارگران و ثروت خانوادهٔ هاشمی . عده ای هم از این نابخردی سوء استفاده کرده و بیشتر به آن پر و بال دادند و با پنهان شدن در پشت آن ، به دزدی و چپاول مشغول شدند . ( و در نتیجه ، پس از تمام دزدی ها ، هنوز هم دغدغهٔ عده ای ، سهمیهٔ دانشگاه ایثارگران و ثروت هاشمیست …)»


وی همچنین در ادامه با انتشار لیست بدهکاران بانکی که تازگی در رسانه و شبکه های اجتماعی منتشر شده است ادامه داد:


«* شایان ذکر اینکه ، این مبالغ مربوط به سالهای گذشته است و با احتساب تورم و قیمت دلار و … ارزششان بسیار بیشتر از زمانیست که دریافت شده . به عنوان مثال پروندهٔ سه هزار میلیارد ، مربوط به زمان دلار ۱۱۰۰ تومانیست.


* این مفسدین ، بعد از دریافت وام های هنگفت ، اقدام به ایجاد اخلال در اقتصاد و ایجاد رانت برای خود نموده اند . (و از همین طریق ضربه های بزرگی به مردم و مملکت زده اند ..) برای مثال ، قیمت دلار را افزایش دادند ؛ اما پیش از آن با اهدای رانت خبری به اطرافیانشان ، اقدام به خرید دلار ارزان قیمت کرده (با همین وامهای بانکی …) و از همین طریق ، یک شبه ارزش وام دریافتیشان را به شدت افزایش داده اند . نمونهٔ دیگرش واردات گستردهٔ ماشین با همین پولها و نگهداری ماشین ها در انبارها و سپس عدم اختصاص ارز به واردات خودرو جهت افزایش شدید قیمت خودروها و در نتیجه افزایش شدید قیمت خودروهای در انبار نگه داشته شدهٔ این موجودات ..


بنابراین گرفتن اصل این پولها از این مفسدین مثل یک جوک می ماند . عدالت تنها وقتی اجرا می شود که هر سودی که از طریق رانت و بوسیلهٔ این وامها به جیبشان راه یافته ، از آن ها باز پس گرفته شود.


* آن ۴۵ نفر دیگر هر کدام بطور متوسط ، نفری ۱۲۴۴ میلیارد تومان وام گرفته اند … ای کاش نام آن ها هم منتشر می شد.


* فقط خدا می داند که این فساد اقتصادی گسترده و چپاول اموال مردم ، به قیمت از هم پاشیدن چندین خانواده و تن فروشی چند دختر و یا زن شوهردار صورت گرفته …»

 

اخبار,اخبار سیاسی,فساد اقتصادی

اخبار سیاسی - پیام نو