اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل نرفتن محمد بنا به مجارستان


سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بنا با فرنگی کاران به مجارستان نمی‌رود تا تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را شناسایی و آماده کند.

ایسنا: سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بنا با فرنگی کاران به مجارستان نمی‌رود تا تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را شناسایی و آماده کند.

حسام الدین جعفری اظهار کرد:خلیل رشید محمدزاده سرمربیگری تیم کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های زومباتلی مجارستان را به عهده دارد و محمد بنا در تهران خواهد ماند. چون زمان رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی به هم نزدیک است و بنا می‌خواهد یک ترکیب برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شناسایی کند، به همین دلیل او در تهران خواهد ماند.

اوهمچنین درباره‌ی ترکیب جدید تیم اعزامی ایران به مجارستان بیان کرد: چند کشتی گیر جوان ( کریمی، جعفری و عزیزی) به ترکیب اضافه شدند تا در مجارستان محک بخورند. در مجارستان اردوی مشترکی هم نخواهیم داشت چون این کار قبل از رقابت‌ها به نفع ما نیست و تنها در رقابت‌های زومباتلی شرکت خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
ورزش کردن محمد بنا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس روز؛ محمد بنا و همسر اسپانیایی اش


عصر ایران: