اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل توقف تولید پژو 206 و پارس دوگانه‌سوز



 

 

دلیل توقف تولید پژو 206 و پارس دوگانه‌سوز

 

این مقام مسوول در مورد توقف تولید برخی از خودروهای دوگانه‌سوز از جمله پژو پارس دوگانه سوز درایران خودرو گفت: این شركت تغذیه بازار خودروهای دوگانه‌سوز را طبق برنامه دنبال می‌كند.

تیراژ تولید خودروهای دوگانه‌سوز و اتوماتیك با توجه به خواست بازار انجام می‌شود.

 

كیوان وزیری - مدیر اجرا و نظارت بر استانداردهای خودرویی ایران خودرو، در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد توقف تولید پژو 206 اتوماتیك و دوگانه‌سوز گفت:‌ تولید این دو نوع پژو206 از ابتدا هم طبق برنامه صورت می‌گرفت.

 

وی در مورد علت توقف تولید این دو نوع مدل خودرو اظهار كرد:‌ سیاست تولید خودرو با توجه به درخواست بازار تنظیم می‌شود و در مجموع در مورد پژو206 تخطی از برنامه تولید امسال صورت نگرفته است.

 

این مقام مسوول در مورد توقف تولید برخی از خودروهای دوگانه‌سوز از جمله پژو پارس دوگانه سوز در ایران خودرو گفت: این شركت تغذیه بازار خودروهای دوگانه‌سوز را طبق برنامه دنبال می‌كند.

 

وی در پاسخ به این سوال كه چرا تولید پارس دوگانه‌سوز در مهر ماه متوقف بود؟ بیان كرد: سیاست ایران خودرو این است كه تولید خودروهای دوگانه سوز بیشتر در اختیار ناوگان حمل‌ونقل شهری قرار گیرد و به همین دلیل بیشتر تمركز تولید خودروهای دوگانه‌سوز روی خودرو سمند است، تا به این طریق به كاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا نیز كمك شود./عصرایران


ویدیو مرتبط :
پژو پارس 82 دوگانه سوز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف تولید خودرو پژو 206 تکذیب شد


قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در امور تولید توقف تولید خودروی پژو 206 را کذب محض خواند.

خبرگزاری مهر:  قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در امور تولید توقف تولید خودروی پژو 206 را کذب محض خواند.

حسین نجاری درباره برخی اخبار مبنی بر توقف تولید خودروی پژو 206 ایران خودرو گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برنامه افزایش تولید محصولات ایران خودرو به خصوص پژو 206 در دستور کار قرار گرفته است.

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در امور تولید در عین حال، پژو 206 را یکی از محصولات پرفروش این گروه خودروسازی اعلام کرد و اظهارداشت: باتوجه به ترکیب تولید و تنوع محصولات، ایران خودرو برنامه منظمی برای تولید و عره محصولات خود به بازار دارد.

در یک ماهه کاری اول امسال ( از 14 فروردین ماه تا 14 اردیبهشت ماه ) میزان تولید خانواده پژو 206 و 207 بیش از 9 هزار دستگاه گزارش شده است.