اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلایل تحریم همجنس‌ گرایی در اسلام


همجنس‌گرایی، جهالت و اسراف است. چون عامل به آن نه تنها راه درست و کامل لذت و ارضای شهوت را نمی‌داند و به خلافی عمل می‌کند که حتی این کار را حیوان نمی‌کند بلکه خلاف طبیعت خود و نظام خلقت حرکت می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: همجنس‌گرایی، جهالت و اسراف است. چون عامل به آن نه تنها راه درست و کامل لذت و ارضای شهوت را نمی‌داند و به خلافی عمل می‌کند که حتی این کار را حیوان نمی‌کند بلکه خلاف طبیعت خود و نظام خلقت حرکت می‌کند.

پس این عمل او، صرفاً از روی شهوت نیست، بلکه در اصل از جهالت است.

یکی از احکام اسلامی که از سوی منتقدان این دین آسمانی مورد توجه و بعضا حمله قرار گرفته، مخالفت شدید اسلام با هم‌جنس‌گرایی است. آنها احکام اسلام در مورد هم‌جنس‌گرایی را غیرانسانی عنوان کرده و ضد آزادی می‌دانند.

به همین منظور به بررسی آیات قرآنی و احادیثی در مورد این موضوع و علل مخالفت اسلام با آن اشاره می‌کنیم:

خداوند در آیه 7 سوره مومنون می‌فرماید: کسانی که برای اقناع غریزه جنسی خود راهی غیر از ازدواج طلب کنند، تجاوزگرند.

همچنین در مذمّت لواط در قرآن از قول حضرت لوط به قومش آمده است: "آیا در میان جهانیان شما به سراغ جنس مرد می‌روید و همسرانی را که خدا برای شما آفریده است رها می‌کنید؟!‌ شما قوم تجاوزگری هستید".

این رابطه از نظر شرعی کاملا مردود است و هرگز نباید انجام گیرد چنان‌چه امام صادق (ع) در بیان فلسفه حرمت لواط می‌فرماید: اگر آمیزش با پسران حلال بود، مردان از زنان بی نیاز می‌شدند و این موجب قطع نسل بشر می‌شد و مفاسد زیاد اخلاقی و اجتماعی به بار می‌آورد.

در حدیثی از امام رضا (ع) در فلسفه تحریم همجنس‌گرایی چنین آمده است: " فلسفه تحریم مردان بر مردان و زنان بر زنان این است که این امر بر خلاف طبیعتی است که خداوند برای زن و مرد قرار داده (و مخالفت با این ساختمان فطری و طبیعی، سبب انحراف روح و جسم انسان خواهد شد) و به خاطر این است که اگر مردان و زنان همجنس‌گرا شوند، نسل بشر قطع می‌گردد، و تدبیر زندگی اجتماعی به فساد می‌گراید، و دنیا به ویرانی می‌کشد."

از سوی دیگر باید توجه داشت هم‌جنس بازی و بخصوص لواط، عملی بر خلاف فطرت است و هر چه با فطرت هم خوانی ندارد، تأثیر سوء دارد و بر تحیر و سرگردانی و پریشانی آن‏ها افزوده می‌شود. به همین دلیل روایات زیادی درباره مذمت هم جنس بازی نقل شده که بسیار تکان دهنده است. با مطالعه روایات می‌توان به زشت بودن این عمل پی برد.

از نظر پزشکی نیز ثابت شده که رابطه همجنس با همجنس یک رابطه پرخطر است.

منابع:


سوره مومنون آیه 7

سوره شعراء آیه ۱۶۵

وسائل الشیعه، ج۴، ص۲۵۲

استاد مطهری، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب


ویدیو مرتبط :
مسیحیت و همجنس گرایی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توزیع فیلم ترویج همجنس‌گرایی در خوابگاه دانشگاه



توزیع فیلم ترویج همجنس‌گرایی در خوابگاه دانشگاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شنیده شده است، اخیرا فیلمی با عنوان «شرایط» - توسط افرادی ناشناس در محیط خوابگاهی دانشگاه تربیت مدرس توزیع گردید.

به‌گزارش خبرنامه دانشجویان ایران فیلم مذکور در خصوص مشکلات همجنس‌گرایان در ایران ساخته شده که دارای تصاویری زننده و مبتذل می‌باشد و به سرعت در محیط خوابگاهی توسط دانشجویان مشاهده و از طریق لپ‌تاپ و فلش نیز تکثیر گردیده است./انتخاب