اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دشمنی كلاغ با یك زن



جام جم آنلاین: این ماجرا اقتباسی از سناریوی فیلم "پرندگان" آلفرد هیچكاك نیست بلكه ماجرایی واقعی از دشمنی یك كلاغ نسبت با یك زن است.

 

 دشمنی یك كلاغ

 

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از RTL ، "پاتریسیا گاسه" از یك هفته پیش در كابوسی به سر می برد كه یك كلاغ نقش آفرین آن است.

 

این زن میانسال ساكن روستای فرواد-فونتن در نزدیكی شهر بلفور فرانسه از یك هفته پیش هر جا كه می رود توسط یك كلاغ تعقیب شده و هدف حمله پرنده قرار می گیرد.

 

كلاغ پاتریسیا را با ضربات منقار و پنجه هایش هدف قرار داده و او را مجروح می كند.

 

حتی هنگامی كه پاتریسیا در خانه است كلاغ روی بام خانه نشسته و بی وقفه قار قار تهدیدآمیزی سر می دهد. كلاغ مهاجم یك بار نیز پنجره دستشویی را شكست تا به زن هراسان حمله كند.

 

پاتریسیا می گوید: بدنم از وحشت می لرزد. آثار ضربات منقار و پنجه های كلاغ روی صورت و پوستم گواهی حملات این موجود سیاه است.

 

وی می افزاید: به من گفته شده اگر كلاغ واقعا قصد آزار جدی مرا داشت می توانست با ضربه منقار چشمانم را كور كند.

 

پاتریسیا و همسرش از فدراسیون محلی شكارچیان كمك خواسته اند. اما كلاغ هنگامی كه پاتریسیا در جمع باشد خود را نشان نمی دهد. فعلا پاتریسیا باید با كابوس كلاغ كنار آمده تا راه حلی برایش پیدا شود. مترجم: بهرام افتخاری./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
yeknet.ir - عشق عجیب یك مرد یزدی به یك زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با موفقیت یك زن ایتالیای در آزمون كرجی رانی



 

با موفقیت یك زن ایتالیای در آزمون كرجی رانی

 

با موفقیت یك زن ایتالیای در آزمون كرجی رانی، انحصار۹۰۰ ساله كرجی رانی مردان ونیزی شكست شد و ونیز شاهد اولین قایقران زن در طول تاریخ كرجی رانان این شهر می شود.

 

با موفقیت یك زن ایتالیای در آزمون كرجی رانی، انحصار۹۰۰ ساله كرجی رانی مردان ونیزی شكست شد و ونیز شاهد اولین قایقران زن در طول تاریخ كرجی رانان این شهر می شود.

 

شهرداری ونیز روز گذشته اعلام كرد كه «جورجیا باسكولو» كه ۲۴ سال دارد، موفق شده از سد امتحانات عملی سخت كرجی رانان ونیز عبور كند.

 

این زن اولین كسی است كه از این امتحان سربلند بیرون آمده و موفق شده از كانال های آب ونیز كه هر كسی از عهده از آن ها برنمی آید، رد شود.

 

بر اساس اعلام شهرداری ونیز، این زن جوان كه مادر دو كودك نیز است، باید در امتحانات نوشتن، تست چهار گزینه ای و سایر آزمون ها شركت كند تا بتواند به صورت رسمی به جرگه قایقرانان ونیز بپیوندد.

 

«ساندرو سیمیوناتو» ـ معاون شهردار ونیز ـ نیز خاطرنشان كرد: موفقیت این زن انحصار كرجی رانی ۹۰۰ ساله را كه در دست مردان ونیز بود، در هم شكست.