اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری ۸۰ دختر و پسر در پارتی شبانه



 

دستگیری ۸۰ دختر و پسر در پارتی شبانه


هشتاد دختر و پسر كه با خرید بلیت در یك پارتی شبانه حضور پیدا كرده بودند، از سوی ماموران پلیس امنیت در ویلایی در حومه تهران دستگیر شدند.



به دنبال گزارش‌های مردمی به ماموران پلیس امنیت نیروی انتظامی درباره این كه چند نفر به بهانه اجرای موسیقی زنده در یك خانه ویلایی، دختران و پسران جوان را به یك پارتی شبانه دعوت می‌كنند، موضوع برای تحقیق در دستور كار ماموران قرار گرفت.



بررسی و تحقیقات بعدی مشخص كرد این افراد بلیت شركت در این پارتی را از ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان فروخته‌اند.

 

● شناسایی محل

با گزارش موضوع به مقام قضایی و صدور دستور قضایی، ماموران پلیس امنیت، محل را شناسایی و پس از ورود به محل پارتی شبانه، ۸۰ دختر و پسر جوان را ـ با لباس‌های نامناسب و در حالت غیرعادی ـ دستگیر كردند.



عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران در این باره به ایسنا گفت: پس از دستگیری ۸۰ دختر و پسر جوان در این پارتی شبانه، ۵ نفر از كسانی كه بلیت‌های این كنسرت را می‌فروختند نیز شناسایی و دستگیر شدند.



دادستان تهران اضافه كرد: ۵ نفری كه این كنسرت را برگزار می‌كردند، برای هر شب اجرا مبلغ ۵ میلیون تومان دریافت می‌كردند و فروشندگان بلیت نیز پس از ارتباط با خریداران بلیت، آنها را در ساعت معینی در یك محل جمع‌آوری سپس به پارتی شبانه منتقل می‌كردند.



وی افزود: اكثر افراد دستگیرشده در این مجلس لهو و لعب در حالت غیرعادی بودند و در بازرسی از محل نیز مقادیری مشروبات الكلی ـ كه در پارتی استفاده می‌شد ـ كشف شده است.



دولت‌آبادی با تاكید بر رسیدگی به پرونده اتهامی متهمان دستگیرشده، گفت:‌ پرونده در دادسرای ارشاد در حال تحقیق و رسیدگی است و به افرادی كه به صورت عمد دست به این اقدام زده و ملك خود را به مركز لهو و لعب تبدیل كنند، هشدار داده می‌شود نسبت به ضبط املاك آنها به نفع دولت، اقدام قانونی انجام خواهد شد.



دادستان تهران اضافه كرد: خانواده‌ها باید مراقبت كافی را از فرزندان خود به عمل آورند و بلیت شركت در مراسم مختلف را از مراكز مجاز و مورد تایید فراهم كنند تا مشكلی برای آنها پیش نیاید...../ جام‌جم آنلاین

 

 



ویدیو مرتبط :
صحبت های نیکبخت واحدی درباره دستگیری در پارتی شبانه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری ۴۰ دختر و پسر جوان در پارتی شبانه



 

 ۴۰ دختر و پسر جوان در یک پارتی شبانه در شهریار دستگیر شدند. دختری دانشجو به بهانه جشن تولد، این افراد را به پارتی شبانه دعوت کرده بود.

رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار پلیس امنیت عمومی و اخلاقی شهریار قرار گرفت که شامگاه شنبه مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از رفت وآمدهای مشکوک زنان و مردان مختلف به کافی شاپی در شهرک اندیشه خبر داد.

ماموران برای بررسی موضوع به محل فوق اعزام و متوجه شدند در کافی شاپ، پارتی شبانه برگزار شده است.

با گزارش موضوع به بازپرس کشیک دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، ماموران پس از هماهنگی قضایی وارد کافی شاپ شده و با چندین دختر و پسر جوان که در شرایط غیرعادی قرار داشتند، مواجه شدند.

بنابراین ۱۲ دختر و ۲۸مرد جوان که در این پارتی شبانه حضور داشتند، دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شدند و با دستور قضایی محل تجمع این افراد نیز پلمب شد.

جشن تولد، بهانه حضور در پارتی

با تحقیق از افراد دستگیر شده، معلوم شد یکی از آنها که دختری دانشجوست و در یکی از محله های کرج زندگی می کند، دوستانش را به بهانه جشن تولدش به پارتی شبانه دعوت کرده است.

برای شرکت کنندگان در این مهمانی شبانه قرار قانونی صادر شد.تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.... / جام جم آنلاین