اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری ۳ جوان که از دختران کم‌سن و سال یزدی فیلم های غیر اخلاقی تهیه می کردند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری ۳ جوان که از دختران کم‌سن و سال یزدی فیلم های غیر اخلاقی تهیه می کردند

روزنامه جام‌جم :3 جوان که پس از ارتباط با دختران کم‌سن و سال، آنها را فریب داده و با تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، اخاذی می‌کردند دستگیر شدند.

از مدتی پیش چند فقره شکایت از سوی والدین چند دختر خردسال در دستور کار ماموران کلانتری 13 شهید رجایی یزد قرار داشت. بررسی این شکایت‌ها نشان می‌داد 3 جوان با کمین در مسیر مدرسه، دختران را فریب و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، در چندین مرحله با تهدید به انتشار این فیلم‌ها، از آنها اخاذی کرده‌اند.

با تشکیل یک تیم ویژه از ماموران، تحقیق در این زمینه آغاز شد و ماموران با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آوردند، این 3 جوان را شناسایی کردند.با گزارش موضوع به قاضی پرونده، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و ماموران با کنترل محل رفت و آمد 3 جوان متهم، آنها را دستگیر کردند.با تحقیق از متهمان، معلوم شد این 3 جوان پس از اغفال دختران جوان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با تهدید به پخش فیلم‌های غیراخلاقی، از قربانیان اخاذی می‌کردند. به این ترتیب با شناسایی دخترانی که در دام 3 متهم گرفتار شده بودند، قاضی پرونده با دستور قضایی آنها را در اختیار پلیس امنیت شهرستان یزد قرار داد تا در این زمینه تحقیقات تکمیلی انجام شود/جام جم


ویدیو مرتبط :
بوکس رنجر .استعداد یابی دختران و پسران کم سن و سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهیه فیلم‌های مستهجن از دختران به وسیله وب کم



با هوشیاری پلیس فتا عامل پرونده دستگیر شد؛

تهیه فیلم‌های مستهجن از دختران به وسیله وب کم

رییس پلیس فتای استان سمنان از شناسایی و دستگیری عامل اغفال دختران در فضای مجازی خبرداد.

سرگرد سیدعلی میراحمدی، با اعلام این خبر گفت: «چندی پیش پرونده‌ی نیابتی از یکی از استان‌های غربی کشور به این پلیس ارسال شد که در آن زنی از شخصی ناشناس که از طریق اینترنت و با استفاده از اتاق‌های گفت‌وگو (چت روم) عکس‌های شخصی وی را به دست آورده و با تهدید انتشار آنها در شبکه‌های اجتماعی قصد اغفال و اخاذی را داشت، شکایت کرده بود.»

بر اساس این گزارش، ماموران پلیس فتای سمنان با حساسیت ویژه، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پس از انجام عملیات‌های پیچیده در فضای مجازی سرانجام متهم را شناسایی کردند.

متهم به هویت «ع-ج» دارای تحصیلات عالی دانشگاهی و مجرد که تبهر خاصی در کار با رایانه و اینترنت دارد.

پس از دستگیری متهم که با هماهنگی مقام قضایی صورت گرفت، ماموران پلیس فتا از منزل وی نیز بازرسی انجام دادند و تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و 31 عدد سیم کارت تلفن همراه را کشف و ضبط کردند.

میر احمدی گفت: «از تجهیزات رایانه‌ای متهم نیز در «آزمایشگاه ادله دیجیتال» پلیس فتا بازبینی به عمل آمد که متاسفانه تعداد زیادی عکس و فیلم مستهجن از دختران جوان ناشناس کشف شد.»

پس از کشف این موارد، متهم مورد بازجویی فنی قرار گرفت که با مشاهده اسناد و مدارک ماموران پلیس فتا، راه فراری برای خود ندید وبه بزه انتسابی اعتراف کرد.

به گفته رییس پلیس فتای استان سمنان، در بررسی‌های پلیس مشخص شد دختران جوان فراوانی قربانی این فرد بودند که متهم پس از دسترسی به عکس و فیلم‌های آنان، طعمه‌های خود را مجبور به حضور در مقابل وب کم و اعمال خلاف عفت می‌کرده و از این طریق به دنبال اخاذی و سوءاستفاده بوده است.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس فتای استان سمنان با بیان اینکه تحقیقات پلیس درباره این پرونده همچنان ادامه دارد به کاربران اینترنت هشدار داد: «هنگام حضور در اتاق‌های گفت‌وگو و استفاده از وب کم احتیاط‌ های لازم را مدنظر قرار دهند.»/ایسنا