اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری معلم متجاوز



تجاوز,تجاوز به دانش آموران,تجاوز به دختران

 

پلیس آمریكا از دستگیری معلمی به اتهام آزار و اذیت جنسی دانش‌آموزان دختر خبر داد.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابر اعلام پلیس كالیفرنیا، معلم ریاضی یكی از مدارس مقطع راهنمایی این ایالت اقدام به اذیت و آزار چهار دختر كرد.

 

به گفته پلیس كالیفرنیا، «ریچارد راك» 50 ساله برای بار دوم است كه به دلیل این اتهام دستگیر شده است. بار پیش نیز با قید وثیقه‌ای یك میلیون دلاری آزاد شد.

 

در ماه نوامبر دانش‌آموز دختری با مراجعه به اداره پلیس ادعا كرد كه توسط معلمش مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است و پس از آن نیز سه دختر دیگر همین اتهام را به این مرد وارد كردند.

 

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، پلیس كالیفرنیا ادعا كرد كه به دنبال دستگیری این معلم احتمال دارد، تعداد قربانیان این متهم افزایش یابد.... /isna.ir


ویدیو مرتبط :
تظاهرات بر علیه دو معلم متجاوز به ده ها کودک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری معلم انگلیسی متجاوز به کودکان



دستگیری معلم انگلیسی متجاوز به کودکان

اخبار حوادث - پلیس انگلیس از دستگیری یک معلم ابتدایی در این کشور به اتهام تجاوز به یکی از دانش‌آموزانش، آزار جنسی کودکان و نیز انتشار تصاویر غیراخلاقی و هرزه‌نگاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پلیس انگلیس، این مرد به اتهام تجاوز به این دانش‌آموز 13 ساله و تهیه تصاویر غیراخلاقی از کودکان بازداشت شد.

ماموران پلیس این کشور اعلام‌کردند: این متهم 31 ساله در سه مدرسه ابتدایی این کشور مشغول به کار بود.

گزارش‌ها حاکی است که 23 اتهامی چون آزار جنسی و هرزه‌نگاری تصاویر از کودکان، جمع‌آوری این تصاویر و تجاوز به یک دانش‌آموز متوجه این معلم انگلیسی است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه‌خبری اسکای‌نیوز، پلیس انگلیس در حال بررسی جزئیات بیشتر این پرونده است و قرار است متهم به زودی در دادگاه محاکمه شود. /خبرگزاری ایسنا